Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku
Ogłoszenie o naborze nr 45477ARCHIWALNE z dnia 02.04.2019 r.
-
Oferty do
30
kwietnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor weterynaryjny
w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Ełk
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ełku ul. Suwalska 46, teren powiatu ełckiego
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- planowanie i kontrola badań monitoringowych zwierząt w zakresie chorób zakaźnych zwierząt zwalczanych z urzędu
- analiza sytuacji epizootycznej w powiecie, sporządzanie planów i sprawozdań w zakresie chorób zakaźnych zwierząt w celu ich przedłożenia bezpośredniemu przełożonemu i jednostce nadrzędnej
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad badaniami kontrolnymi zakażeń zwierząt, w tym tworzenie i weryfikacja harmonogramów badań kontrolnych wykonywanych przez wyznaczonych lekarzy weterynarii oraz nadzór merytoryczny nad ich realizacją w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych pierwszej instancji, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zwalczania chorób zakaźnych zwierząt i higieny materiału biologicznego w celu przedstawienia do zatwierdzenia przez Powiatowego Lekarza Weterynarii
- prowadzenie nadzoru nad działalnością podmiotów związanych z transportem zwierząt i ich skupem, obrotem zwierzętami, urządzaniem targów, spędów i wystaw zwierząt utrzymujących zwierzęta gospodarskie oraz podmiotów sektora akwakultury i związanych z materiałem biologicznym, w celu zapewnienia ochrony i zdrowia zwierząt
- obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych oraz prowadzenie rejestrów nadzorowanych podmiotów
- prowadzenie dochodzenia epizootycznego oraz pobieranie prób do badań w celu zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad przestrzeganiem przepisów z zakresu ochrony zwierząt oraz zagadnień związanych z systemem identyfikacji i rejestracji zwierząt
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne- lekarz weterynarii
- prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
- dyplom ukończenia studiów na wydziale weterynarii
- znajomość prawa weterynaryjnego z zakresu zajmowanego stanowiska i przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- biegła znajomość obsługi komputera
- prawo jazdy kategorii B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- kopia dokumentu potwierdzająca prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Suwalska 46
19-300 Ełk
z dopiskiem: "Nabór kandydatów na stanowisko inspektora weterynaryjnego”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Ełku z siedzibą w 19-300 Ełk, ul. Suwalska 46,
- Kontakt do inspektora ochrony danych: rodo.jpbkonsulting@gmail.com
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
List motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem, dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 87/610-23-17.
Oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.