Kuratorium Oświaty w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 26070ARCHIWALNE z dnia 26.04.2018 r.

  • Oferty do
    9

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Kuratorium Oświaty w Olsztynie Delegatura w Elblągu



Miejsce wykonywania pracy:

Elbląg

Kuratorium Oświaty w Olsztynie
Delegatura w Elblągu
ul. Wojska Polskiego 1
82-300 Elbląg

Adres urzędu:

Kuratorium Oświaty w Olsztynie
al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-959 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Delegatury Kuratorium Oświaty w Elblągu, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, w tym wykonywanie czynności służbowych poza siedzibą urzędu. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: - narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa sekretariatu, w tym ekspedycja poczty w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i korespondencji w delegaturze.
  • Przyjmowanie interesantów, gości i ich obsługa oraz przyjmowanie i przekierowywanie rozmów telefonicznych.
  • Wystawianie delegacji pracownikom delegatury.
  • Wystawianie kart drogowych kierowcy.
  • Prowadzenie gospodarki inwentarzowej delegatury oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie sprzętu biurowego stanowiącego wyposażenie delegatury.
  • Ewidencjonowanie czasu pracy i absencji pracowników delegatury.
  • Pośredniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami.
  • Prowadzenie archiwum zakładowego, w tym przyjmowanie dokumentacji przebiegu nauczania przekazywanej przez likwidowane szkoły.
  • Wydawanie duplikatów świadectw oraz zaświadczeń o przebiegu nauki na podstawie zgromadzonych zasobów archiwalnych.
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu byłych pracowników zlikwidowanych szkół i placówek na podstawie archiwalnych akt osobowych.
  • Gromadzenie dokumentacji delegatury oraz dokumentacji związanej z prowadzonymi sprawami, w tym prowadzenie rejestrów spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt oraz przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
  • Tworzenie elektronicznej bazy w zakresie prowadzonych spraw.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy biurowej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej;
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
  • znajomość przepisów dotyczących Instrukcji kancelaryjnej;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, obowiązkowość;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej,
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych,
  • biegłość w posługiwaniu się językiem pisanym,
  • umiejętność wnioskowania, analizowania i argumentowania.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.05.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty
    al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, pok. 387
    10-959 Olsztyn

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "nabór na stanowisko specjalisty w Delegaturze w Elblągu”
- Oferty niespełniające wymogów formalnych, niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data dostarczenia lub wpływu do kuratorium) nie będą rozpatrywane.
- Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata/ki i aktualną datą sporządzenia.
- Kandydaci/ki spełniający/ce wymogi formalne, którzy/e – po analizie aplikacji – zostaną zakwalifikowani/e do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni/powiadomione o terminie jego przeprowadzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Dokumenty złożone przez kandydatów/ki, po ogłoszeniu wyników naboru, będą do odbioru w
Wydziale Administracyjno-Prawnym Kuratorium Oświaty w Olsztynie przez okres 3 miesięcy, następnie zostaną zniszczone.
Dane osobowe kandydatów/tek zawarte w przesłanych ofertach będą przetwarzane przez Kuratora Oświaty w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie przy al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 jako administratora danych w związku z procesem rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania (Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).



Liczba odwiedzin: 2924

Wytworzył/odpowiada: Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Olsztynie

Udostępnił: Żaneta Raszeja-Łakomiak

Komórka organizacyjna: Wydział Administracyjno-Prawny

Wprowadzono: 26.04.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×