Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Ogłoszenie o naborze nr 20637ARCHIWALNE z dnia 13.01.2018 r.

  • Oferty do
    23

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

radca prawny

w Wydziale Obsługi Prawnej w Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie



Miejsce wykonywania pracy:

Elbląg

1)   Urząd Skarbowy w Elblągu
ul. Adama Mickiewicza 43
82-300 Elbląg
2)   Warmińsko – Mazurski Urząd Celno – Skarbowy
Delegatura w Elblągu
Al. Warszawska 129A
82-300 Elbląg
3)   Urząd Skarbowy w Braniewie
ul. Jana Matejki 6
14-500 Braniewo

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obsługa prawna Urzędu Skarbowego w Elblągu, Warmińsko – Mazurskiego Urzędu Celno – Skarbowego Delegatury w Elblągu oraz Urzędu Skarbowego w Braniewie, - krajowe wyjazdy służbowe, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, - praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji, bariery architektoniczne: - w Urzędzie Skarbowym w Elblągu – budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, budynek 2- piętrowy bez windy, - w Warmińsko – Mazurskim Urzędzie Celno – Skarbowym Delegatura w Elblągu – budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, budynek 1-piętrowy, brak windy, brak toalety dostosowanej do potrzeb os. niepełnosprawnych, - w Urzędzie Skarbowym w Braniewie osoby niepełnosprawne mają możliwość poruszania się po budynku, drzwi są odpowiedniej szerokości i odpowiednio dostosowane toalety do ich potrzeb.

ZAKRES ZADAŃ

  • Udzielanie wyjaśnień i wydawanie opinii prawnych w celu prawidłowego stosowania przepisów prawa.
  • Występowanie w postępowaniach sądowych, administracyjnych i egzekucyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi w celu reprezentowania Dyrektora Izby i naczelników podległych urzędów.
  • Sporządzanie pism procesowych w celu załatwienia sprawy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego,
  • umiejętność argumentowania,
  • komunikatywność,
  • znajomość prawa podatkowego, finansowego, zamówień publicznych, egzekucyjnego, karnego, pracy i cywilnego,
  • w jednostkach organizacyjnych KAS może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1721 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w pracy w administracji publicznej na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa lub doświadczenie w pracy w podmiotach, które w ramach swojej działalności zajmują się stosowaniem prawa (np. kancelarie prawne)

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu radcy prawnego
  • Opinia z okręgowej izby radców prawnych (w tym o niekaralności za przewinienia dyscyplinarne)
  • Referencje
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia – Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Oferty pracy należy przesyłać na adres:
    Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
    Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
    10-950 Olsztyn
    lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
    - z dopiskiem „Oferta pracy IAS Olsztyn 2801-IWP/2 – radca prawny”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Metody i techniki naboru:
I etap: Weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów, pod kątem spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych i dodatkowych,
II etap: Rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Kandydat wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia
w Izbie Administracji Skarbowej w Olsztynie obowiązany będzie do złożenia oświadczenia wynikającego z art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 423).

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
W przypadku przedstawienia wymaganych dokumentów w języku obcym, należy załączyć tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254217, e-mail: izk@wm.mofnet.gov.pl



Liczba odwiedzin: 3201

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

Udostępnił: Sylwia Zagroba

Komórka organizacyjna: Samodzielny Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 13.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×