Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 16097ARCHIWALNE z dnia 03.10.2017 r.
-
Oferty do
13
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny specjalista
do spraw: budownictwa
w Wydziale Infrastruktury, Geodezji i Rolnictwa
Elbląg
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie – Delegatura w Elblągu
ul. Wojska Polskiego 1
82-300 Elbląg
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych Wojewody w I instancji, II instancji oraz w trybach nadzwyczajnych w celu załatwienia wniosków, odwołań prawidłowo i w przepisowym terminie;
- przygotowywanie projektów odpowiedzi Wojewody do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w celu weryfikacji prawnej decyzji Wojewody przez Sąd oraz rozpatrywanie skarg i wniosków obywateli z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej skierowanych do Wojewody;
- rozpatrywanie odwołań do Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego od decyzji administracyjnych Wojewody w I instancji oraz w postępowaniu nadzwyczajnym w zakresie administracji architektoniczno - budowlanej, w celu załatwienia odwołania lub przekazania Głównemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, w celu weryfikacji rozstrzygnięcia Wojewody przez organ II instancji;
- załatwianie innych spraw w zakresie administracji architektoniczno - budowlanej wynikających z ustawy prawo budowlane (przygotowywanie potwierdzeń przyjęcia zgłoszeń robót budowlanych; przygotowywanie postanowień udzielających odstępstwa od warunków technicznych, sprawdzanie terminowości wydawanych decyzji administracyjnych przez starostów), w celu załatwienia wniosku w sposób prawidłowy i w ustawowym terminie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe budowlane
- doświadczenie zawodowe: 5 lat w obszarze budownictwa
- posiadanie uprawnień budowlanych
- znajomość ustawy prawo budowlane
- znajomość ustawy o ochronie środowiska
- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
- znajomość ustawy o transporcie kolejowym
- znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe lub podyplomowe w zakresie administracji lub prawa
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i uprawnień
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
(pok. 121)
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)" na liście motywacyjnym
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
oświadczenia, list motywacyjny i życiorys/CV muszą być podpisanie własnoręcznie;
lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;
oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 900 zł brutto;
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.