Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Ogłoszenie o naborze nr 16285ARCHIWALNE z dnia 06.10.2017 r.

  • Oferty do
    20

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Zespole ds. Przestępstw i Wykroczeń Grupy Operacyjno-Śledczej Placówki Straży Granicznej w Bezledach



Miejsce wykonywania pracy:

Bezledy

Placówka Straży Granicznej w Bezledach
11-200 Bartoszyce

Adres urzędu:

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn

WARUNKI PRACY

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w budynku wielokondygnacyjnym Placówki Straży Granicznej w Bezledach. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek w części przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe lub warunki uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe związane z wykonywaną pracą oszacowane na poziomie akceptowalnym. Praca administracyjno-biurowa. Występują czynniki utrudniające wykonywanie zadań: wykonanie pilnego zestawienia statystycznego lub dokumentu i potrzeba szybkiego podjęcia decyzji co do sposobu pozyskania danych do zestawienia i wykonania pracy w określonym terminie.

ZAKRES ZADAŃ

  • wytwarzanie dokumentacji jawnej na zlecenie i potrzeby funkcjonariuszy celem zapewnienia właściwej obsługi kancelaryjno-biurowej Grupy Operacyjno-Śledczej, w tym wysyłanie zapytań w ramach gromadzenia danych osobopoznawczych podejrzanych w prowadzonych postępowaniach przygotowawczych,
  • wytwarzanie projektów pism w zakresie zleconym przez funkcjonariuszy Grupy Operacyjno-Śledczej celem wsparcia, usprawnienia, ułatwienia czynności związanych z udzieleniem odpowiedzi właściwym komórkom Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i urzędom,
  • gromadzenie, opracowywanie i przetwarzanie informacji oraz przekazywanie danych w ramach obowiązującego systemu statystyczno-meldunkowego i sprawozdawczego do właściwych komórek merytorycznych w oddziale,
  • przygotowywanie technicznie akt kontrolnych postępowań przygotowawczych prowadzonych przez funkcjonariuszy Grupy Operacyjno-Śledczej celem ich archiwizacji,
  • wykonywanie na polecenie przełożonego wyciągów, odpisów, kopii, dokumentów w celach dowodowych na potrzeby prowadzonych postępowań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów dotyczących wytwarzania i obiegu dokumentów niejawnych,
  • staranność,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych w tym obsługi komputera w środowisku Windows, MS Office: Word, Open Office, arkusz kalkulacyjny,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy udokumentowanego doświadczenia w pracy biurowej. Preferowane doświadczenie w pracy biurowej w administracji publicznej.
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”,
  • zdolność rzeczowego i zwięzłego formułowania myśli,

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
    im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
    11-400 Kętrzyn
    Biuro Podawcze

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony. Wynagrodzenie miesięczne zasadnicze brutto: na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 2.078 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy
w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba/Praca/Wzory oświadczenia kandydata do pracy w korpusie służby cywilnej. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83.
Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.



Liczba odwiedzin: 2979

Wytworzył/odpowiada: Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Udostępnił: Teresa Żygadło

Komórka organizacyjna: Sekcja Spraw Osobowych Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 06.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×