Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Ogłoszenie o naborze nr 16670ARCHIWALNE z dnia 14.10.2017 r.
-
Oferty do
19
października
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających
w Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Bartoszycach
Bartoszyce
Urząd Skarbowy w Bartoszycach
ul. Bohaterów Warszawy 5
11-200 Bartoszyce
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Gromadzenie i analizowanie składanych do Urzędu Skarbowego informacji mogących mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego oraz ustalenie zobowiązania podatkowego w celu sprawdzenia poprawności dokonywanych przez podatników rozliczeń.
- Typowanie podmiotów do czynności sprawdzających, kontroli i postępowań podatkowych w celu ich przeprowadzenia.
- Dokonywanie czynności sprawdzających w celu sprawdzenia poprawności wywiązywania się przez podatników z obowiązków podatkowych.
- Udostępnianie informacji zawartych w aktach podatkowych i dokumentach rejestracyjnych uprawnionym podmiotom w celu dostarczenia im żądanych informacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego i procedury,
- umiejętność interpretacji i stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność redagowania pism,
- komunikatywność i umiejętność argumentacji.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne, lub inne uzupełnione studiami kierunkowymi podyplomowymi
- umiejętność obsługi programu komputerowego Biblioteka Akt, Poltax, SZD i SSP,
- odporność na stres,
- wnikliwość i rzetelność.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi programów komputerowych Biblioteka Akt, Poltax, SZD i SSP
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 19.10.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Oferty pracy należy przesyłać na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
lub składać do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- z dopiskiem „Oferty pracy US Bartoszyce, SKA – umowa zastępstwo”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 525 42 36.