Komenda Powiatowa Policji w Bartoszycach

Ogłoszenie o naborze nr 17769ARCHIWALNE z dnia 13.11.2017 r.

  • Oferty do
    30

    listopada

    2017

  • Wymiar etatu
    0,25
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: bhp

w Zespole ds. Administracyjno -Gospodarczych



Miejsce wykonywania pracy:

Bartoszyce

i jednostki podległe

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Warszawska 9
11-200 Bartoszyce

WARUNKI PRACY

narzędzia i materiały pracy - komputer; okresowe wyjazdy do jednostek terenowych;

ZAKRES ZADAŃ

  • kontrola warunków pracy i służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy;
  • prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowo przyjętych policjantów i pracowników z zakresu bhp
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w związku z pełnieniem służby i pracy
  • opracowywanie wniosków z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków
  • prowadzenie obowiązujących rejestrów z zakresu bhp

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w prowadzeniu bhp w resorcie MSWiA

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Warszawska 9
    11-200 Bartoszyce

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty bez wymaganych dokumentów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby dopuszczone do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie (należy podać numer telefonu kontaktowego). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 89 7628225
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2943

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Bartoszycach

Udostępnił: AGATA PILKA-STASAL

Komórka organizacyjna: KADRY

Wprowadzono: 13.11.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×