Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
Ogłoszenie o naborze nr 62601ARCHIWALNE z dnia 20.03.2020 r.
-
Oferty do
10
kwietnia
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: łączności
w Zespole Łączności i Informatyki
Starachowice
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
Aleja Armii Krajowej 27
27-200 Starachowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce i między jednostkami,
- konserwowanie urządzeń łączności znajdujących się na stanie KPP w Starachowicach i podległym KP w Brodach,
- ewidencjonowanie sprzętu i materiałów łączności i informatyki znajdujących się na stanie jednostki,
- kontrolowanie poprawności wykorzystywania i obsługi środków łączności, przeprowadzanie instruktaży i szkoleń w posługiwaniu się systemami łączności,
- nadzór nad prawidłowym działaniem systemów antywłamaniowych w KPP w Starachowicach i podległym KP w Brodach,
- wykonywanie bieżących napraw sieci komputerowej oraz sprzętu łączności,
- wsparcie pracowników KPP w Starachowicach w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu łączności i informatyki,
- obsługa komputerów oraz urządzeń mobilnych opartych o systemy operacyjne: Windows, Windows Mobile, Linux, Android, Ios.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne o profilu informatycznym, łączności lub telekomunikacyjnym,
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok wykonywania pracy na podobnym stanowisku (w charakterze łącznościowca, teleinformatyka lub z sieciami teleinformatycznymi),
- Umiejętność pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności,
- Umiejętność biegłej obsługi komputera i znajomość specjalistycznych programów komputerowych oraz urządzeń informatycznych i biurowych,
- Umiejętność instalacji stanowisk komputerowych i terminali pracujących pod kontrolą systemów Windows i Linux, Android,
- Znajomość zagadnień z zakresu łączności radiowej,
- Niekaralność,
- Dyspozycyjność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe w zakresie informatyki, łączności lub telekomunikacji,
- kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej,
- umiejętność obsługi i konserwacji systemów PABX oraz znajomość standardu ISDN,
- praktyczna znajomość budowy i eksploatacji systemów okablowania strukturalnego,
- znajomość przepisów dotyczących systemów dotyczących łączności przewodowej i bezprzewodowej,
- uprawnienia SEP do 1 kV,
- znajomość zagadnień elektroniki, elektrotechniki i automatyki,
- poświadczenie bezpieczeństwa oraz znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych,
- umiejętność właściwej komunikacji i współpracy w zespole,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz planowania i organizacji pracy własnej,
- prawo jazdy kat. B,
- miejsce zamieszkania na terenie Starachowic lub miejscowości pobliskiej.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności,
- ew. kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.04.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Aleja Armii Krajowej 27
27-200 Starachowice
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na stanowisko inspektora do spraw łączności w Zespole Łączności i Informatyki” pocztą pod ww. adresem lub osobiście na parterze budynku KPP w Starachowicach u dyżurnego jednostki.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Starachowicach z siedzibą pod adresem: Aleja Armii Krajowej 27, 27-200 Starachowice, (tel. 41 2760 206, e-mail: komendant.starachowice@ki.policja.gov.pl)
Kontakt do inspektora ochrony danych:
(tel. 41 2760 251, e-mail: iod.starachowice@ki.policja.gov.pl)
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach,
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste złożenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego (oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data złożenia oferty w urzędzie). Z uwagi na sytuację dotyczącą szerzenia się zachorowań na koronawirusa (COVID-19) preferuje się składanie aplikacji jedynie za pośrednictwem operatorów pocztowych lub ewentualnie w formie elektronicznej (skan pełnej dokumentacji zawierającej własnoręczne podpisy kandydata) na adres mailowy: starachowice@ki.policja.gov.pl
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Rekrutacja składać się będzie z czterech etapów: I sprawdzenie i weryfikacja złożonej dokumentacji pod kątem jej kompletności i spełniania wymogów formalnych, II test wiedzy z dziedziny łączności i informatyki, III część praktyczna, IV rozmowa kwalifikacyjna. Z regulaminem konkursu zostaną zapoznani kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 2760 250 lub 260.