Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Starachowicach
Ogłoszenie o naborze nr 8526ARCHIWALNE z dnia 16.02.2017 r.
-
Oferty do
27
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1/4
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Starachowicach
Starachowice
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W STARACHOWICACH
UL. INŻ. WŁADYSŁAWA ROGOWSKIEGO 14
27-200 STARACHOWICE
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie rachunkowości Inspektoratu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami.
- Dokonywanie okresowych analiz realizacji budżetu.
- Opracowywanie i realizacja planu finansowego oraz jego bieżąca kontrola.
- Sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań.
- Opracowywanie rocznych i miesięcznych planów wydatków budżetowych.
- Prowadzenie rozliczeń finansowych oraz ewidencji księgowej.
- Sporządzanie bilansu rocznego.
- Sporządzanie dokumentacji płacowej i naliczanie płac.
- Sporządzanie informacji i danych finasowych do ZUS i US.
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
- Przygotowywanie decyzji z zakresu egzekucji należności niepieniężnych i pieniężnych.
- Realizacja zadań z zakresu inwentaryzacji mienia Inspektoratu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 -letniej praktyki w księgowości lub wyższe ekonomiczne: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i udokumentowanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości. W przypadku niespełnienia żadnego z wymagań w zakresie wykształcenia i praktyki w księgowości: wpis do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
- doświadczenie zawodowe: 6 lat ( w przypadku posiadania wykształcenia średniego ekonomicznego) lub 3 lata ( w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego lub wykształcenia wyższego uzupełnionego ekonomicznymi studiami podyplomowymi).
- Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, kodeksu pracy.
- Znajomość zasad księgowości budżetowej jednostek sektora finansów publicznych.
- Umiejętność obsługi komputerowych programów księgowych (PŁATNIK).
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Sumienność, dyspozycyjność, dokładność.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych: BESTIA, Prokomp.
- Umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W STARACHOWICACH
ul. inż. Władysława Rogowskiego 14
27-200 Starachowice
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty prosimy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko głównego księgowego”.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Osoby zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 275-42-09.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.