Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o naborze nr 55725ARCHIWALNE z dnia 14.10.2019 r.

  • Oferty do
    4

    listopada

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor nadzoru budowlanego

w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej



Miejsce wykonywania pracy:

Skarżysko-Kamienna

Adres urzędu:

ul. Sikorskiego 20
26-110 Skarżysko-Kamienna

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą - wykonywanie czynności inspekcyjno-orzeczniczych. W trakcie prowadzonych kontroli praca często w trudnych warunkach pogodowych i terenowych. Praca wymaga pełnej sprawności psychoruchowej, kierowanie pojazdem. Praca biurowa z wykorzystaniem komputera (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin), kserokopiarki i innych urządzeń biurowych. Praca w pomieszczeniach biurowych na II piętrze. Budynek nie posiada windy oraz nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie inspekcji i kontroli obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania;
  • Prowadzenie kontroli obowiązkowych;
  • Prowadzenie spraw związanych z zakończeniem budowy obiektów budowlanych i udzielanie pozwoleń na użytkowanie;
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie projektów postanowień, decyzji, pism w sprawach należących do właściwości organu nadzoru budowlanego określonych ustawą, zgodnie z obowiązujacymi przepisami wynikającycmi z Kpa;
  • Prowadzenie rejestrów wynikających z przepisów Prawa budowlanego, sporządzanie protokołów z przeprowadzonych czynności oraz okresowej sprawodzawczości;
  • Przyjmowanie skarg i wniosków, należyte i terminowe załatwianie spraw, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień;
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanychi.
  • Prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne budowlane
  • doświadczenie zawodowe: w obszarze związanym z nadzorem budowlanym
  • uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz rozporzadzeń wykonawczych do tych ustaw;
  • pozytywne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości;
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne na kierunku budownictwa
  • doświadczenie zawodowe: na stanowisku o podobnym zakresie w administracji publicznej
  • samodzielność, inicjatywa, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność współpracy w grupie, terminowość, umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • dobra organizacja pracy, odporność na stres.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia uprawnień budowlanych;
  • Kopia prawa jazdy;
  • Kopia badań lekarskich dopuszczających do pracy na wysokości;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.11.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej
    ul. Sikorskiego 20 (II piętro, pok. 236)
    26-110 Skarżysko-Kamienna

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej z siedziba w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 20, tel. 412523165, adres e-mail: pinb.skarzysko@neostrada.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: poczta elektroniczna: iod.pinb.skarzysko@interia.pl lub listownie na adres Inspektoratu z dopiskiem "Do Inspektora Ochrony Danych"
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Ogłoszenie dotyczy naboru w celu zastępstwa osoby nieobecnej.

Dokumenty prosimy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Nabór 3 - oferta pracy".

Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie ( liczy się data wpływu do Inspektoratu) nie będą brane pod uwagę.

Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie o jej terminie.

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą.

Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (41) 2523165.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2761

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Skarżysku-Kamiennej

Udostępnił: Jadwiga Półtorak-Berus

Komórka organizacyjna: PINB Skarżysko-Kamienna

Wprowadzono: 14.10.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×