Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Skarżysku-Kamiennej

Ogłoszenie o naborze nr 53190ARCHIWALNE z dnia 28.08.2019 r.

  • Oferty do
    7

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

do spraw: główny księgowy

zespół Głównego Księgowego



Miejsce wykonywania pracy:

Skarżysko-Kamienna

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Sikorskiego 20
26-110 Skarżysko-Kamienna

WARUNKI PRACY

- reprezentacja urzędu na zewnątrz -praca biurowo-administracyjna w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym - wyjazdy służbowe

ZAKRES ZADAŃ

  • - wykonuje przepisy ustawy o rachunkowości oraz obowiązki określone w ustawie o finansach publicznych
  • - opracowuje projekty regulacji wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości
  • - organizuje prace nad doskonaleniem obiegu dokumentów i procedur rozliczeniowo-księgowych, kontroli wewnętrznej, przygotowaniem rocznego sprawozdania finansowego
  • - organizuje rachunkowość i nadzoruje jej sprawne funkcjonowanie
  • - sprawuje nadzór nad gospodarką kasową i zabezpieczeniem wartości pieniężnych oraz innego majątku
  • - bierze udział w organizowaniu gospodarki finansowej i nadzoruje jej sprawne funkcjonowanie
  • - realizuje czynności związane z zarządzaniem środkami pieniężnymi i wykonywaniem dyspozycji środkami pieniężnymi
  • - dokonuje kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • - dokonuje kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • - przygotowuje sprawozdania finansowe
  • - sprawuje wewnętrzną kontrolę finansową

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne zgodne z ustawą o finansach publicznych
  • staż pracy: księgowość budżetowa,
  • - bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków
  • - znajomość ustawy o rachunkowości
  • - znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • - znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • - znajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • staż pracy: pracy w rachunkowości w jednostkach budżetowych lub co najmniej 6 lat pracy na stanowisku Głównego Księgowego w jednostkach budżetowych
  • - przeszkolenie z zakresu finansowej obsługi projektów współfinansowanych ze środków UE
  • - znajomość obsługi programów finansowo- księgowych
  • - znajomość programu TREZOR

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • CV i list motywacyjny
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi finansowo-księgowej lub z zakresu finansowej obsługi projektów współfinansowanych ze środków UE (certyfikaty ukończonych kursów, szkoleń itp.)x
  • - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • -Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.09.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Sikorskiego 20,
    26-110 Skarżysko-Kamienna

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii , ul. Sikorskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, e-mail: skarzyskokam.piw@wetgiw.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii , ul. Sikorskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, e-mail: skarzyskokam.piw@wetgiw.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Skarżysku-Kamiennej , BIP, Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania zaleca również stosowanie w ogłoszeniach o naborach form kandydatka/kandydat, zamiast wyłącznie form męskich.



Liczba odwiedzin: 2797

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Skarżysku-Kamiennej

Udostępnił: Edyta Żak

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 28.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×