Archiwum Państwowe w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 61201ARCHIWALNE z dnia 19.02.2020 r.

  • Oferty do
    2

    marca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

młodszy archiwista

do spraw: obsługi klienta

Oddział w Sandomierzu



Miejsce wykonywania pracy:

Sandomierz

Archiwum Państwowe w Kielcach
Oddział w Sandomierzu
ul. Żydowska 4
27-600 Sandomierz

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. Janusza Kusocińskiego 57
25-045 Kielce

WARUNKI PRACY

Praca biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie Oddziału w Sandomierzu, związana z permanentną obsługą klienta (kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe). Praca z materiałami archiwalnymi (kontakt z kurzem archiwalnym, czynnikiem alergennym, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt), wymagająca wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt, ich zdejmowaniem i umieszczaniem na regałach. Praca wykonywana jest w pomieszczeniach na parterze i pierwszym piętrze. Stanowisko pracy wyposażone jest w sprzęt biurowy, w tym monitor ekranowy. Oświetlenie w miejscu pracy jest naturalne i sztuczne. Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością fizyczną, nie posiada podjazdów i wind dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • udzielanie informacji na temat przechowywanego zasobu archiwalnego, dokumentacji pracowniczej, procedur realizacji zadań, sposobów korzystania z zasobu archiwalnego i ogólnodostępnych baz danych
  • przyjmowanie podań, zgłoszeń i rewersów oraz udostępnianie materiałów archiwalnych
  • wyszukiwanie informacji w bazach danych i w zasobie archiwalnym oddziału, również w materiałach archiwalnych sporządzonych w języku rosyjskim
  • sporządzanie kalkulacji kosztów zleceń i wykonywanie kopii, odpisów, wypisów i reprodukcji z materiałów archiwalnych i dokumentacji pracowniczej
  • sporządzanie projektów pisemnych informacji o kosztach i wynikach poszukiwań, postanowień administracyjnych i zaświadczeń
  • obsługiwanie elektronicznych baz danych i systemów komputerowych używanych w archiwum

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 miesiące w obszarze archiwistyki
  • znajomość języka rosyjskiego w stopniu pozwalajacym na odczytywanie materiałów archiwalnych sporządzonych w tym języku
  • znajomość przepisów prawa dotyczących narodowego zasobu archiwalnego i archiwów
  • znajomość przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego
  • znajomość przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o opłacie skarbowej
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność obsługi sprzętu biurowego i urządzeń służących do cyfrowego odwzorowania
  • umiejętność redagowania pism
  • komunikatywność i orientacja na klienta
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 miesiące w administracji lub w pracy biurowej
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • systematyczność i odpowiedzialność
  • rzetelność i terminowość

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.03.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Kielcach
    ul. Janusza Kusocińskiego 57
    25-045 Kielce

    Oświadczenia, CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.

    Dokumenty prosimy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "nabór - Sandomierz".

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce,

2)    kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@kielce.ap.gov.pl, tel. 41 260 53 14

3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz:

-  Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

-  ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r./ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych

4)    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji

5)    posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 

6)    ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

7)    podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Archiwum Państwowe w Kielcach jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert pod względem formalnym,
- sprawdzian wiedzy w zakresie wskazanym w wymaganiach niezbędnych,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2020 roku.

Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminach kolejnych etapów postępowania związanego z naborem na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy.
Kandydatki/kandydaci niewybrani mogą odebrać swoje oferty w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po upływie w/w terminu, oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

Oferty otrzymane po terminie (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego), niekompletne oraz niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje udzielane są pod nr tel.: 41 260 53 13.

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej oraz klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dostępne są na stronie internetowej urzędu: http://www.kielce.ap.gov.pl/ w zakładce Oferty pracy.


WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3890

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 19.02.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×