Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
Ogłoszenie o naborze nr 4264ARCHIWALNE z dnia 06.10.2016 r.
-
Oferty do
16
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: łączności
w Zespole Łączności i Informatyki
Sandomierz
Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 30
27-600 Sandomierzu
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce i między jednostkami
- Zapewnienie sprawności technicznej systemów teleinformatycznych
- Konserwowanie urządzeń łączności znajdujących się na stanie KPP w Sandomierzu i podległych komisariatów
- Ewidencjonowanie sprzętu i materiałów łączności i informatyki znajdujących się na stanie jednostki
- Kontrolowanie poprawności wykorzystywania i obsługi środków łączności, przeprowadzanie instruktaży i szkoleń w posługiwaniu się systemami łączności
- Obsługa bieżąca monitoringu wewnętrznego budynku KPP w Sandomierzu
- Wykonywanie bieżących napraw sieci komputerowej oraz sprzętu łączności
- Wsparcie pracowników KPP w Sandomierzu w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu łączności i informatyki
- Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności, łączy telefonicznych, a także aparatów telefonicznych sieci wewnętrznej i publicznej
- Składanie do KWP Kielce zapotrzebowania na sprzęt, narzędzia oraz materiały eksploatacyjne w zakresie łączności
- Zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego (BTI) w KPP w Sandomierzu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie techniczne o profilu informatycznym, łączności lub telekomunikacyjnym
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w charakterze łącznościowca, teleinformatyka lub z sieciami teleinformatycznymi
- Umiejętność pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności
- Umiejętność biegłej obsługi komputera i znajomość specjalistycznych programów komputerowych oraz urządzeń informatycznych i biurowych
- Umiejętność instalacji stanowisk komputerowych i terminali pracujących pod kontrolą systemów Windows i Linux
- Znajomość zagadnień z zakresu łączności radiowej
- Dyspozycyjność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe techniczne o profilu informatycznym, łączności lub telekomunikacyjnym
- Umiejętność obsługi i konserwacji systemów PABX
- Praktyczna znajomość budowy i eksploatacji systemów okablowania strukturalnego
- Znajomość przepisów dotyczących systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej
- Uprawnienia SEP (eksploatacja lub instalacja) do 1kV
- Znajomość standardu ISDN
- Znajomość zagadnień elektroniki, elektrotechniki i automatyki
- Kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej
- poświadczenie bezpieczeństwa
- Znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
- Miejsce zamieszkania na terenie Sandomierza lub w miejscowości pobliskiej
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy i pracy w zespole
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub „ ściśle tajne”
- kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 30
27-600 Sandomierz
Z dopiskiem: „Oferta na stanowisko inspektora do spraw łączności w Zespole Łączności i Informatyki”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-15) 8324207.