Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu

Ogłoszenie o naborze nr 4264ARCHIWALNE z dnia 06.10.2016 r.

  • Oferty do
    16

    października

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: łączności

w Zespole Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Sandomierz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 30
27-600 Sandomierzu

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: • praca w pomieszczeniu i w terenie, • wymagająca umiejętności pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności , • praca złożona, wymagająca posiadania umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów, • kreatywności, postępowania w sytuacjach bezprecedensowych, • wymagająca dyspozycyjności, • wyjazdy służbowe, • wielozadaniowość, • stres. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • praca przy oświetleniu sztucznym lub naturalnym, • przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, • wysiłek fizyczny sporadycznie do kilku kilogramów, • pracownicy Zespołu Łączności i Informatyki zajmują pomieszczenie służbowe na parterze budynku, budynek 2-piętrowy, nie posiada windy, budynki KPP w Sandomierzu i KP w Dwikozach są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Budynek KP w Koprzywnicy jest w trakcie modernizacji w powyższym zakresie.

ZAKRES ZADAŃ

  • Zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce i między jednostkami
  • Zapewnienie sprawności technicznej systemów teleinformatycznych
  • Konserwowanie urządzeń łączności znajdujących się na stanie KPP w Sandomierzu i podległych komisariatów
  • Ewidencjonowanie sprzętu i materiałów łączności i informatyki znajdujących się na stanie jednostki
  • Kontrolowanie poprawności wykorzystywania i obsługi środków łączności, przeprowadzanie instruktaży i szkoleń w posługiwaniu się systemami łączności
  • Obsługa bieżąca monitoringu wewnętrznego budynku KPP w Sandomierzu
  • Wykonywanie bieżących napraw sieci komputerowej oraz sprzętu łączności
  • Wsparcie pracowników KPP w Sandomierzu w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu łączności i informatyki
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu łączności, łączy telefonicznych, a także aparatów telefonicznych sieci wewnętrznej i publicznej
  • Składanie do KWP Kielce zapotrzebowania na sprzęt, narzędzia oraz materiały eksploatacyjne w zakresie łączności
  • Zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego (BTI) w KPP w Sandomierzu

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne o profilu informatycznym, łączności lub telekomunikacyjnym
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w charakterze łącznościowca, teleinformatyka lub z sieciami teleinformatycznymi
  • Umiejętność pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera i znajomość specjalistycznych programów komputerowych oraz urządzeń informatycznych i biurowych
  • Umiejętność instalacji stanowisk komputerowych i terminali pracujących pod kontrolą systemów Windows i Linux
  • Znajomość zagadnień z zakresu łączności radiowej
  • Dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe techniczne o profilu informatycznym, łączności lub telekomunikacyjnym
  • Umiejętność obsługi i konserwacji systemów PABX
  • Praktyczna znajomość budowy i eksploatacji systemów okablowania strukturalnego
  • Znajomość przepisów dotyczących systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej
  • Uprawnienia SEP (eksploatacja lub instalacja) do 1kV
  • Znajomość standardu ISDN
  • Znajomość zagadnień elektroniki, elektrotechniki i automatyki
  • Kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej
  • poświadczenie bezpieczeństwa
  • Znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych
  • Miejsce zamieszkania na terenie Sandomierza lub w miejscowości pobliskiej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy i pracy w zespole
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub „ ściśle tajne”
  • kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.10.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
    ul. Mickiewicza 30
    27-600 Sandomierz

    Z dopiskiem: „Oferta na stanowisko inspektora do spraw łączności w Zespole Łączności i Informatyki”.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-15) 8324207.



Liczba odwiedzin: 2775

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu

Udostępnił: Agnieszka Staniszewska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych

Wprowadzono: 06.10.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×