Wojewódzki Sztab Wojskowy w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 63230ARCHIWALNE z dnia 12.05.2020 r.
-
Oferty do
17
maja
2020
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Szef Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: obsługi kancelaryjnej
w Kancelarii Tajnej
Kielce
ul. Wojska Polskiego 251
25-205 Kielce
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów niejawnych. Rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejawnych;
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przestrzeganie właściwego wytwarzania i oznaczania materiałów niejawnych. Realizacja zadania operatora systemu informatycznego „SI ARCUS –Z”;
- wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają i posiadają odpowiednie warunki i urządzenia do ich przechowywania. Egzekwowanie i ewidencjonowanie zwrotów materiałów do kancelarii;
- udział w kompletowaniu dokumentacji niejawnej wg „Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt” oraz w sporządzaniu protokołów dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej, tworzenie teczek tematycznych na rok bieżący oraz zszywanie teczek za rok poprzedni;
- udział w prowadzeniu niejawnej biblioteki specjalistycznej wydawnictw fachowych w czasie nieobecności Kierownika Kancelarii Tajnej. Dokonywanie zmian i poprawek w dokumentach na podstawie uzupełnień i rozkazów wyższych przełożonych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: na podobnym stanowisku pracy
- kurs kierowników kancelarii tajnych;
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE;
- znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, w szczególności regulujących funkcjonowanie kancelarii tajnych w resorcie obrony narodowej;
- znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- czytelny charakter pisma;
- umiejętność obsługi komputera i praca na aplikacjach pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi urządzeń wspomagających prace biurowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: w administracji publicznej lub pracy biurowej
- szkolenie specjalistyczne dla inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego;
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kursu kierowników kancelarii tajnych;
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ŚCIŚLE TAJNE;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie szkolenia specjalistycznego dla inspektorów bezpieczeństwa teleinformatycznego.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.05.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Sztab Wojskowy w Kielcach
Kadry
ul. Wojska Polskiego 251
25 – 205 Kielce
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Sztab Wojskowy
w Kielcach ul. Wojska Polskiego 251, 25-205 Kielce, tel. 261 174 110;
- kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Wojewódzki Sztab Wojskowy
w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 251, 25-205 Kielce, e-mail: wszwkielce.kancelaria@ron.mil.pl;
- cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy
w służbie cywilnej;
- informacje o odbiorcach danych: jedynym podmiotem przetwarzający powyższe dane jest Wojewódzki Sztab Wojskowy w Kielcach z siedzibą
w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 251, 25 – 205 Kielce;
- okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy,
w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska);
- uprawnienia:
Ø prawo dostępu do swoich danych osobowych;
Ø prawo do ograniczenia ich przetwarzania;
Ø prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
Ø prawo do usunięcia danych;
Ø prawo do przenoszenia swoich danych;
Ø prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych.
- podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26
i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowe.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
- w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres
e-mail / numer telefonu;
- oferty, które nie spełnią wymagań formalnych, będą odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną, a następnie odesłane do adresata;
- kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną i/lub telefonicznie;
- dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru,
a dokumenty pozostałych kandydatek / kandydatów przez okres 14 dni,
a następnie odesłane do adresatów;
- wzór oświadczeń dostępny jest na stronie Serwisu Służby Cywilnej www.dsc.kprm.gov.pl;
- wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 – 174 - 152.