Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 60425ARCHIWALNE z dnia 31.01.2020 r.

  • Oferty do
    10

    lutego

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor weterynaryjny

do spraw: ochrony zwierząt

w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

siedziba urzędu oraz teren województwa świętokrzyskiego

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
ul. Ściegiennego 205
25-116 Kielce

WARUNKI PRACY

Bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów. Szerokość ciągów komunikacyjnych nie zawsze umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich. Praca poza siedzibą urzędu.

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizacja, koordynacja i realizacja kontroli pracy powiatowych lekarzy weterynarii woj. świętokrzyskiego w zakresie ochrony zwierząt oraz ochrony zdrowia zwierząt w transporcie.
  • Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, raportów, dokonywanie analiz, przygotowywanie informacji.
  • Inicjowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników Inspekcji Weterynaryjnej, urzędowych lekarzy weterynarii oraz podmiotów nadzorowanych w zakresie ochrony zwierząt oraz zasad obowiązujących przy ich przemieszczaniu.
  • Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych wydawanych w II instancji, odpowiedzi na skargi oraz zawiadomień do organów ścigania i sądów w przypadkach naruszenia obowiązujących przepisów prawa w zakresie ochrony zwierząt.
  • Koordynacja i realizacja obowiązków wynikających z obsługi systemów informatycznych użytkowanych przez Inspekcję na terenie województwa w celu ich właściwego funkcjonowania.
  • Działania w zakresie kontroli i aktualizacji prowadzenia rejestrów podmiotów utrzymujących zwierzęta, zezwoleń dla przewoźników zwierząt oraz świadectw zatwierdzenia środków transportu do długotrwałego przewozu zwierząt.
  • Działania w zakresie koordynacji i kontroli obowiązków wynikających z przepisów prawa UE związanych z międzynarodowym przemieszczaniem zwierząt cyrkowych i towarzyszących.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
  • doświadczenie zawodowe: praca w Inspekcji Weterynaryjnej
  • znajomość aktualnych przepisów prawa krajowego i Wspólnot Europejskich w zakresie ochrony i zasad przemieszczania zwierząt.
  • Dobra znajomość stosowanych przez Inspekcję procedur w tym systemu zarządzania jakością.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Znajomość systemów informatycznych używanych przez Inspekcję.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Studia podyplomowe w zakresie właściwości stanowiska pracy.
  • Znajomość zasad postępowania administracyjnego.
  • Szkolenia dotyczące zagadnień merytorycznych oraz sposobów przeprowadzania kontroli i postępowań administracyjnych.
  • Komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Znajomość języka angielskiego na pozimie komunikatywnym.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.02.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
    ul. Ściegiennego 205
    25-116 Kielce
    sekretariat pok.3

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie danych do kontaktu: numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok 4.600,00 oraz dodatek stażowy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 362 14 39 wew.116

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2597

Wytworzył/odpowiada: Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach

Udostępnił: Anna Sikora

Komórka organizacyjna: WIW

Wprowadzono: 31.01.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×