Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 51344ARCHIWALNE z dnia 23.07.2019 r.
-
Oferty do
2
sierpnia
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor weterynaryjny
do spraw: ds. zdrowia zwierząt
w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Kielce
siedziba urzędu oraz teren województwa świętokrzyskiego
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
ul. Ściegiennego 205
25-116 Kielce
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie kontroli powiatowych lekarzy weterynarii w zakresie ochrony zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt na obszarze województwa świętokrzyskiego.
- Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, raportów, dokonywanie analiz, przygotowywanie informacji.
- Inicjowanie i prowadzenie szkoleń dla urzędowych lekarzy weterynarii.
- Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w II instancji oraz rozporządzeń wojewody.
- Koordynacja i realizacja obowiązków wynikających z obsługi systemów informatycznych użytkowanych przez Inspekcję na terenie województwa w celu ich właściwego funkcjonowania.
- Organizowanie i koordynowanie działań związanych z ochroną zdrowia zwierząt i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt.
- Organizowanie działań Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach w zakresie upowszechniania wiedzy o prawodawstwie krajowym i unijnym związanym ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń i instruktażu podległych jednostek, organizowanie konferencji i narad w w/w zakresie.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe weterynaryjne
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata praca w Inspekcji Weterynaryjnej
- znajomość aktualnych przepisów prawa krajowego i Wspólnot Europejskich w zakresie ochrony zwierząt.
- Dobra znajomość stosowanych przez Inspekcję procedur w tym systemu zarządzania jakością.
- Znajomość obsługi komputera.
- Znajomość systemów informatycznych używanych przez Inspekcję.
- Prawo jazdy kat. B
- Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Studia podyplomowe w zakresie właściwości stanowiska pracy.
- Znajomość zasad postępowania administracyjnego.
- Szkolenia dotyczące zagadnień merytorycznych oraz sposobów przeprowadzania kontroli i postępowań administracyjnych.
- Komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.
- Dobra organizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego na pozimie komunikatywnym.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii.
- Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat.B
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.08.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Kielcach
ul. Ściegiennego 205
25-116 Kielce
sekretariat pok.3
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Świętokrzyski Wojewódzki Lekarz Weterynarii, ul. Ściegiennego 205; 25-116 Kielce
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@wiw.kielce.pl lu na adres siedziby administratora
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą organy uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające – na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych (m.in. podmioty świadczące obsługę prawną, podmiot świadczący usługę hostingu i utrzymania Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją)
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie danych do kontaktu: numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze ok 4.200,00 oraz dodatek stażowy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 362 14 39 wew.116