Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 11400ARCHIWALNE z dnia 27.05.2017 r.

  • Oferty do
    9

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: organizacyjnych

w Wydziale Finansów, Organizacji i Kadr



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Adres urzędu:

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-009 Kielce ul. Zamkowa 5

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych - utrudniony dostęp do pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały, urządzenia i wyposażenie na cele administracyjne i biurowe
  • Prowadzenie magazynu materiałów biurowych, technicznych, środków trwałych o charakterze wyposażenia, druków
  • Prowadzenie i załatwianie bieżących spraw związanych z organizacją wewnętrzną urzędu, współpraca ze stanowiskiem do spraw obsługi seketariatu
  • Prowadzenie terminarza, obsługa i przygotowywanie narad, konferencji, szkoleń organizowanych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • Obsługa Wojewódzkiej Rady Ochrony Zabytków
  • Wspólpraca ze stanowiskiem do spraw dotacji
  • Koordynacja i udział w opracowywaniu projektów zarządzeń wewnętrznych
  • Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
  • Nadzór nad stosowaniem przez poszczególne wydziały postanowień instrukcji kancelaryjnej
  • Nadzór nad sprzętem będącym w użytkowaniu poszczególnych wydziałów urzędu oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przenoszeniem sprzętu i jego likwidacji
  • Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
  • Prowadzenie prac przygotowawczych przy konstruowaniu budżetu zadaniowego urzędu
  • Realizowanie innych zadań zleconych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zbytków

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok praca lub inne zajęcia zarobkowe dokonywane w administracji rządowej/samorządowej lub jednostce wykonującej zadania administracji publicznej
  • Znajomość obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • - ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
  • - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych
  • - ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
  • - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • - Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 6 czerwca 2005 r. w sprawie udzielania dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauracyjne i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków
  • - Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z tych zadań
  • - Rozporządzenie Prezesa RM z dnia 20 czerwaca 2002r. w sprawie "Zasad techniki prawodawczej"
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok praca lub inne zajęcia zarobkowe w zakresie spraw organizacyjnych, administracyjnych w jednostce budżetowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.06.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
    25-009 Kielce ul. Zamkowa 5
    tel. 41 3445634

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie lub oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucone przez komisję rekrutacyjną.
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o metodach i technikach naboru:
● sprawdzenie wymagań formalnych ofert – analiza dokumentów
● sprawdzenie wiedzy – test wiedzy
● sprawdzenie doświadczenia zawodowego i kompetencji – rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty kandydatów/kandydatek wymienionych w protokole z naboru są przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 30 dni; po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3409

Wytworzył/odpowiada: Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Udostępnił: Danuta Dziedzic

Komórka organizacyjna: Wydział Finansów, Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 27.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×