Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Kielce
Ogłoszenie o naborze nr 48658ARCHIWALNE z dnia 04.06.2019 r.
-
Oferty do
18
czerwca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
do spraw: organizacyjno-administracyjnych
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Kielce
Kielce
ul. Kozia 3
25-514 Kielce
ul. Kozia 3
25-514 Kielce
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie sekretariatu PINB dla Miasta Kielce
- prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie właściwości rzeczowej jednostki
- przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień
- obługa centrali telefonicznej Inspektoratu i udzielanie zainteresowanym informacji
- weryfikowanie pod względem formalnym i merytorycznym obsługiwanych dokumentów w celu sprawdzenia ich kompletności i poprawności ich wypełnienia
- prowadzenie elektronicznej ewidencji pism wpływających do jednostki (obsługa Systemu Obsługi Wniosków Administracyjnych) oraz terminowe przekazywanie zgodnie z dekretacją do właściwych komórek organizacyjnych
- obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz poczty email
- prowadzenie rejestrów i ewidencji wynikających z właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego określnych w ustawie Prawo Budowlane , obowiazującej w Inapektoracie instrukcji kancelaryjnej oraz wewnętrznych zarzadzeń i poleceń służbowych Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- przygotowanie sprawozdań do organów wyższej instancji
- przygotowanie i wysyłka korespondencji
- sporządzanie pism w celu odpowiedzi na zapytania innych organów i instytucji zewnętrznych w tym: udzielanie odpowiedzi na wnioski o dostęp do informcji publicznej
- dokonywanie zamówień na potrzeby jednostki w tym: zaopatrywanie urzedu w materiały biurowe, kancelaryjne, druki oraz sprzęt biurowy
- rozliczanie kosztów paliwa samochodów służbowych
- pilotowanie spraw związanych z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań Powiatowego inspektora Nadzoru Budowlanego dla Miasta Kielce
- wykonywanie zadań zleconych przez archiwistę zakłądowego Inspektoratu zwiazanych z archiwizacją dokumentówtj. przemowanie dokumentów z komórek oganizacyjnych do archiwum na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych
- udostępnianie dokumentów własciwym podmiotom, przygotowanie do brakowania dokumentacji niearchiwalnej, wykonywanie innych czynności techniczno-porządkowych zwiazanych z dokumentacją
- wykonywanie innych zadań zleconych bezpośrednio przez przełożonego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczno-administracyjne
- staż pracy: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w sekretariacie/ kancelarii lub na stanowisku do spraw organizacyjno-administracyjnych w tym 5 miesięcy na stanowisku o zakresie zadań związanych z obsługą dokumentacji w archiwum zakładowym
- prawo jazdy kat B
- znajomość organizacji i funkcjonowania urzędu w tym bardzo dobra znojomość wlaściwości rzeczowej Inspektoratu
- znajomość zagadnień związanych z pracą w korpusie służby cywilnej oraz na stanowiskach urzędniczych
- biegła znajomość ePUAP
- umiejętności biegłej obsługi komputera, aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne) oraz urządzeń biurowych
- umiejętnośc redagowania pism
- samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, rzetelność
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość przepisów ustwy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustayw o dosytępie do informacji publicznej, ustawy o danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczno-administracyjne
- doświadczenie zawodowe: znajomość Systemu Obsługi Wniosków Administracyjnych (SOWA)
- znajomość instrukcji kancelaryjnej oraa rzeczowego wykazu akt stosowanych w PINB
- znajomość przepisów ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych oraz Prawo zamówień publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.06.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ul. Kozia 3
25-514 Kielce
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy inspektor Nadzoru Budowlanego dla Miasta Kielce
- Kontakt do inspektora ochrony danych: 041 348 03 66
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla Miasta Kielce
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.