Archiwum Państwowe w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 45892ARCHIWALNE z dnia 12.04.2019 r.

  • Oferty do
    23

    kwietnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

młodszy archiwista

do spraw: przejmowania i obsługi dokumentacji z wyborów

Oddział I Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. Janusza Kusocińskiego 57
25-045 Kielce
Magazyn

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. Janusza Kusocińskiego 57
25-045 Kielce

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Archiwum oraz w miejscu składowania dokumentacji z wyborów: - przejazdy służbowe pomiędzy w/w budynkami - wyjazdy służbowe w granicach zasięgu działania Archiwum - wysiłek fizyczny w związku z przemieszczaniem dokumentacji (ręczne prace transportowe przekraczające 20 kg) - praca na wysokości do 3 m - narażenie na kontakt z kurzem archiwalnym, czynnikami biologicznymi i alergennymi - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, głuchoniemym, niedosłyszącym - oświetlenie naturalne i sztuczne - stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy - siedziba Archiwum jest przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, wyposażona jest w podjazd, windę, odpowiednio dostosowane pomieszczenia sanitarne - magazyn, w którym składowana jest dokumentacja z wyborów, nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

ZAKRES ZADAŃ

  • przejmowanie dokumentacji z wyborów, rozmieszczanie jej w magazynach oraz przemieszczanie
  • udzielanie informacji i porad w zakresie właściwego przygotowania dokumentacji z wyborów do przekazania do archiwum
  • koordynowanie przejmowania od urzędników wyborczych dokumentacji z wyborów
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z urzędnikami wyborczymi i przedstawicielami właściwych delagatur Krajowego Biura Wyborczego
  • udostępnianie dokumentacji z wyborów uprawnionym podmiotom oraz przygotowanie do brakowania dokumentacji z wyborów po upływie terminu przechowywania
  • udzielanie informacji na temat dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w Archiwum, przeprowadzanie kwerend dla osób fizycznych i instytucji z przejętej na przechowanie dokumentacji osobowej i płacowej
  • wykonywanie innych zadań realizowanych w Oddziale

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 4 miesiące w obszarze związanym z obsługą lub zarządzaniem dokumentacją
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i przepisów wykonawczych
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość kodeksu wyborczego i przepisów wykonawczych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego (kserokopiarka, skaner)
  • Umiejętność redagowania pism
  • Komunikatywność i orientacja na klienta
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjne lub wyższe prawnicze lub wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 miesiąc w obszarze archiwistyki
  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność, rzetelność i terminowość

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • CV, list motywacyjny, oświadczenia oraz kopie wszystkich składanych dokumentów należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.04.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Kielcach
    ul. Janusza Kusocińskiego 57
    25-045 Kielce

    Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "nabór na stanowisko młodszego archiwisty w Oddziale I"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kielce.ap.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Państwowe w Kielcach. Dane osobowe kandydatów nie są przekazywane innym podmiotom.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Archiwum Państwowe w Kielcach jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert pod względem formalnym,
- sprawdzian wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2019 roku.

Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminach kolejnych etapów postępowania związanego z naborem na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy.

Oferty otrzymane po terminie (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego), niekompletne, niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru dostępne są na stronie internetowej urzędu: http://www.kielce.ap.gov.pl/ w zakładce Oferty pracy.

Kandydatki/kandydaci niewybrani mogą odebrać swoje oferty w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po upływie tego terminu, oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3441

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 12.04.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×