Archiwum Państwowe w Kielcach

Ogłoszenie o naborze nr 24652ARCHIWALNE z dnia 29.03.2018 r.

  • Oferty do
    9

    kwietnia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik oddziału

Oddział II Ewidencji, Opracowania i Zabezpieczania Zasobu Archiwalnego



Miejsce wykonywania pracy:

Kielce

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. Janusza Kusocińskiego 57
25-045 Kielce

WARUNKI PRACY

Praca biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu. Praca z materiałami archiwalnymi (kontakt z kurzem archiwalnym, czynnikiem alergennym, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt), wymagająca wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt. Stanowisko pracy wyposażone jest w sprzęt biurowy, w tym monitor ekranowy. Oświetlenie na stanowisku pracy jest naturalne i sztuczne. Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, jest wyposażony w podjazd, windy oraz odpowiednio dostosowane pomieszczenia sanitarne. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.

ZAKRES ZADAŃ

  • Nadzorowanie wykonywania przez podległych pracowników czynności związanych z przejmowaniem, przechowywaniem, rozmieszczaniem, zabezpieczaniem i konserwacją, ewidencjonowaniem, opracowaniem oraz inwentaryzacją zespołów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami metodycznymi, ich digitalizacją i udostępnianiem materiałów archiwalnych.
  • Bezpośredni nadzór nad opracowaniem zespołu (zbioru) archiwalnego, w tym kontrola poprawności sporządzenia inwentarza.
  • Sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań z pracy własnej i pracy Oddziału. Sporządzanie opracowań, zestawień, analiz, planów, wniosków, sprawozdań oraz ekspertyz naukowych w zakresie postępowania z materiałami archiwalnymi i metod ich opracowania.
  • Opracowywanie i inwentaryzacja zespołów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami metodycznymi.
  • Nadzorowanie obsługiwania przez podległych pracowników baz danych w celu weryfikowania kompletności i poprawności danych.
  • Opracowywanie nowych i modernizowanie obowiązujących procedur, rozwiązań, zarządzeń i przepisów wewnętrznych w zakresie realizowanych przez Oddział zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe historyczne
  • doświadczenie zawodowe: 5 lat w zakresie przejmowania, przechowywania i opracowania zasobu archiwalnego, opracowania technicznego zasobu, digitalizacji i udostępniania
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych
  • Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • Znajomość języka rosyjskiego w stopniu podstawowym
  • Umiejętność redagowania pism
  • Biegła obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych
  • Umiejętność organizowania pracy własnej i zespołu oraz kierowania i koordynowania pracą zespołu
  • Umiejętność podejmowania decyzji i przyjmowania odpowiedzialności
  • Umiejętność rozwiazywania problemów i konfliktów
  • Planowanie i myślenie strategiczne, nastawienie na osiągnięcie rezultatu, kreatywność, efektywna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe historyczne ze specjalnością archiwalną lub studia podyplomowe z archiwistyki
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze kierowania zespołem
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne
  • Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu podstawowym
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Terminowość, rzetelność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 09.04.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Kielcach
    ul. Janusza Kusocińskiego 57
    25-045 Kielce

    Oświadczenia, CV, list motywacyjny oraz kopie dokumentów należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "nabór na kierownika oddziału".

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego telefonicznie lub na wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy.

Kandydatki/kandydaci niezakwalifikowani mogą odebrać swoje oferty w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po upływie w/w terminu, oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

Oferty otrzymane po terminie, niekompletne, niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 41 260 53 13



Liczba odwiedzin: 2989

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 29.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×