Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 14624ARCHIWALNE z dnia 29.08.2017 r.
-
Oferty do
8
września
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor wojewódzki
do spraw: uwłaszczeń mieniem Skarbu Państwa
Wydział Skarbu Państwa i Nieruchomości
Kielce
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
ul. al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań administracyjnych celem stwierdzenia w drodze decyzji nabycia z dniem 1.06.2003 r. przez Skarb Państwa prawa własności gruntów wchodzących w skład linii kolejowych pozostających we władaniu PKP S.A. oraz przez PKP S.A. prawa użytkowania wieczystego tych gruntów i prawa własności budynków, lokali i urządzeń na nich zlokalizowanych, a także postępowań administracyjnych dot. stwierdzenia w drodze decyzji nabycia prawa użytkowania wieczystego, na dzień ściśle określony w przepisach prawa, gruntów oraz własności budynków, innych urządzeń i lokali przez państwowe osoby prawne, PKP, jednostki badawczo-rozwojowe, uczelnie publiczne oraz ZUS
- przygotowywanie projektów zarządzeń, opinii i pism Wojewody Świętokrzyskiego dot. realizacji przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- prowadzenie postępowań administracyjnych celem stwierdzenia w drodze decyzji przejścia z mocy prawa mienia Skarbu Państwa będącego we włądaniu instytucji i jednostek organizacyjnych przejmowanych z dniem 1.01.1999 r. przez jednostki samorządu terytorialnego (powiaty, województwo samorządowe), a także postępowań administracyjnych celem przekazania na wniosek: powiatom, województwu samorządowemu w drodze decyzji mienia Skarbu Państwa będącego w posiadaniu instytucji i jednostek organizacyjnych przejmowanych przez odpowiednie jednostki samorządu terytorialnego (powiaty, województwo samorządowe)
- załatwianie skarg i wniosków wpływających do Urzędu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w gospodarce nieruchomościami lub geodezji
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego "Polskie Koleje Państwowe",
- znajomość: Kodeks cywilny (w zakresie obrotu nieruchomościami, prawa własności i innych praw rzeczowych), przepisów dotyczących "uwłaszczania" jednostek samorządu terytorialnego, tj. powiatów i województwa samorządowego,
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość zarządzena w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej i zasad etyki korpusu służby cywilnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe prawnicze, geodezyjne, administracyjne, ekonomiczne- związane ze specjalnością gospodarka nieruchomościami
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji publicznej
- Wiedza z zakresu wyceny nieruchomości oraz zasad sporządzania operatu szacunkowego.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 08.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
ul. al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
• w ofercie należy podać Nr ogłoszenia oraz swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e–mail, numer telefonu,
• proponowane wynagrodzenie: zasadnicze 2 400,01 zł brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami,
• oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucane przez Komisję Rekrutacyjną,
• kandydatki/kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie,
• lista osób zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego oraz informacja o terminie postępowania rekrutacyjnego zostanie umieszczona na stronie BIP ŚUW,
• dokumenty kandydatek/ kandydatów wymienionych w protokole z naboru przechowywane są przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatek/ kandydatów przez okres 14 dni. Po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone,
• nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną,
• do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.