Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
Ogłoszenie o naborze nr 48833ARCHIWALNE z dnia 07.06.2019 r.
-
Oferty do
17
czerwca
2019
-
Wymiar etatu
2/3
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor ochrony zabytków
do spraw: inspekcji zabytkowej urbanistyki
w Wydziale Zabytków Nieruchomych, Założeń Rezydencjonalnych i Zieleni
Kielce
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-516 Kielce Al. IX Wieków Kielc 3
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń, opinii i innych pism z zakresu ochrony i opieki nad zabytkami dotyczących zabytkowej urbanistyki
- Konsultowanie dokumentacji projektowej i zamierzeń inwestycyjnych, remontowych i konserwatorskich przy zabytkowej urbanistyce
- Nadzór z ramienia urzędu nad prowadzonymi pracami przy zabytkowej urbanistyce
- Planowanie i przeprowadzanie inspekcji oraz kontroli zabytkowej urbanistyki
- Współpraca z samorządami oraz innymi stanowiskami WUOZ Kielce przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe urbanistyka, architektura, historia sztuki, konserwatorstwo, zabytkoznawstwo, architektura krajobrazu, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, budownictwo lądowe
- Znajomość obowiązujących ustaw i rozporządzeń : o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
- o zagospodarowaniu przestrzennym
- prawo budowlane
- kodeksu posępowania administracyjnego
- w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
- Umiejętność ubsługi komputera
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 17.06.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Wojewódki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-516 Kielce Al. IX Wieków Kielc 3 , pokój 110
tel. 41 3421523
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem " Oferta na stanowisko inspektora ochrony zabytków - zastępstwo - nr 48833 ogłoszenia "
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach 25-516 Kielce Al. IX Wieków Kielc 3, telefon 41 342-10-01
- Kontakt do inspektora ochrony danych: adres e-mail: iod@wuoz.kielce.pl lub pisemnie na adres: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach 25-516 Kielce Al. IX Wieków Kielc 3,
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: WUOZ Kielce
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe : adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie lub oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucone przez komisję rekrutacyjną,
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o metodach i techniki naboru:
- sprawdzenie wymagań formalnych ofert - analiza dokumentów
- sprawdzenie wiedzy - test wiedzy
- sprawdzenie doświadczenia zawodowego i kompetencji - rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty kandydatów/kandydatek wymienionych w protokole z naboru są przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 30 dni; po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną .