Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej
Ogłoszenie o naborze nr 53747ARCHIWALNE z dnia 06.09.2019 r.
-
Oferty do
16
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
kontroler weterynaryjny
do spraw: BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii
Kazimierza Wielka
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej
Ul. Budzyńska 2
28-500 Kazimierza Wielka
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie nadzoru nad sprzedażą żywności przez rolników,
- sporządzanie planów monitoringowych
- przyjmowanie wniosków o wpis do rejestru zakładu prowadzącego RHD,
- kontrola prowadzonej działalności w ramach RHD,
- prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie RHD,
- pobieranie prób żywności do badań laboratoryjnych
- współpraca z inspektorami weterynaryjnymi ds. RHD w innych Powiatowych Inspektoratach Weterynarii oraz współpraca z laboratorium ZHW i podmiotami w powiecie w zakresie kompetencji
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie średnie technik weterynarii
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz w zakresie bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego
- Znajomość obsługi komputera
- Prawo jazdy kategorii B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej
ul. Budzyńska 2
28-500 Kazimierza Wielka
II piętro Sekretariat 7.30-15.30
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Kazimierzy Wielkiej, ul. Budzyńska 2, 28-500 Kazimierza Wielka
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@piw.kazimierza24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora
3) W przypadku złożenia dokumentów Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb procesu naboru – na podstawie: - Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy; - Pani/Pana zgody – zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. W przypadku zatrudnienia Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby zatrudnienia.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą organy uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające – na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny dla realizacji procesu naboru jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia rekrutacji. W przypadku zatrudnienia, Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny dla potrzeb zatrudnienia.
6) Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest zgoda – posiada Pani/Pan prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie.
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
8) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy oraz innych przepisów związanych z zatrudnianiem jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikający z Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy oraz innych przepisów związanych z zatrudnianiem jest dobrowolne.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Za datę wpływu dokumentów przyjmuje się datę złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu lub datę stempla pocztowego. Oferty nadane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydatka/kandydat zakwalifikowani do etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 3522 051.