Komenda Powiatowa Policji w Żywcu

Ogłoszenie o naborze nr 65354ARCHIWALNE z dnia 13.07.2020 r.

  • Oferty do
    23

    lipca

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

kierownik kancelarii tajnej

do spraw: prawidłowego funkcjonowania Kancelarii Tajnej

w Zespole ds.Ochrony Informacji Niejawnych



Miejsce wykonywania pracy:

Żywiec

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Żywcu Al.Piłsudskiego 52 34-300 Żywiec

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, urządzenie wielofunkcyjne, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.Zagrożenie naciskami grup przestępczych.Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Żywcu przy ul.Piłsudskiego 52.Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych:brak podjazdów oraz brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.Współpraca z innymi wydziałami lub jednostkami mieszczącymi się w budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Organizowanie i kierowanie pracą Kancelarii Tajnej, planowanie i realizowanie zadań w zakresie ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych w celu zapewnienia odpowiedniej jakości i terminowości realizowanych zadań oraz prawidłowego zgodnego z obowiązującymi przepisami o ochronie informacji niejawnych sposobu organizacji Kancelarii Tajnej.
  • Przeprowadzanie kontroli w zakresie postępowania z dokumentami niejawnymi i przechowywania dokumentów/materiałów niejawnych poza Kancelarią Tajną na czas niezbędny do realizacji zadań oraz informowanie Pełnomocnika Komendanta Powiatowego Policji ds. OIN o zagrożeniach dot. nieuprawnionego udostępnienia, zniszczenia lub utraty dokumentu niejawnego, w celu sprawdzenia przestrzegania przepisów i podjęcia działań z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Udzielanie instruktaży funkcjonariuszom i pracownikom Komendy Powiatowej Policji w Żywcu w zakresie obowiązujących przepisów dot. ochrony informacji niejawnych, obiegu i ewidencji dokumentów niejawnych oraz organizacji i funkcjonowania Kancelarii Tajnej, w celu podniesienia poziomu wiedzy i umiejętności w realizacji zadań.
  • Kontrolowanie poprawności sporządzania i oznaczania dokumentów niejawnych i zwracanie ich wykonawcom merytorycznym do uzupełnienia, w przypadku, gdy nie spełniają wymogów formalnych, w celu nie dopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Przestrzeganie określonych okresów ochrony informacji, ustawowych terminów dokonywania przeglądu materiałów niejawnych, przeprowadzania inwentaryzacji, odnotowywanie zmian/zniesienie klauzuli tajności na dokumentach i w urządzeniach ewidencyjnych prowadzonych w Kancelarii Tajnej, w celu zapewnienia spełnienia ustawowych przesłanek ochrony informacji niejawnych.
  • Opracowywanie projektów aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji i pism instruktażowych regulujących organizację i funkcjonowanie Kancelarii Tajnej, ewidencję i obieg dokumentów niejawnych w Komendzie, w celu zapewnienia ich zgodności z aktualnymi przepisami o ochronie informacji niejawnych.
  • Rozliczanie policjantów i pracowników KPP w Żywcu z posiadanych dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego(pracy) lub przeniesienia do służby(pracy) w innej jednostce/komórce organizacyjnej Policji, podpisywanie kart obiegowych, w celu nie dopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów/ materiałów niejawnych do Archiwum KWP Katowice lub do Składnicy Akt KPP w Żywcu , w celu zapewnienia ochrony informacji niejawnych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w stosowaniu przepisów z obszaru działania ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność planowania i organizowania pracy komórki organizacyjnej
  • biegła znajomość i stosowanie przepisów dot.ochrony informacji niejawnych
  • umiejętność podejmowania szybkich decyzji
  • umiejętność argumentowania i rozwiązywania problemów
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność komunikowania się
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresogennych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie, o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe/kwalifikacje zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, zaświadczeniami, referencjami, certyfikatami, dyplomami itd.).
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.07.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Żywcu
    Al.Piłsudskiego 52
    34-300 Żywiec

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze: 3 041,23 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
OFERTY NALEŻY PRZESYŁAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM OPERATORA POCZTOWEGO (DECYDUJE DATA STEMPLA POCZTOWEGO).
Oferty należy przesyłać z dopiskiem na kopercie: Zespół Kadr i Szkolenia - NABÓR NA STANOWISKO . Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko Kierownika Kancelarii Tajnej KPP w Żywcu jest dołączenie do aplikacji oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub mailowo – w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 2939

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Żywcu

Udostępnił: Aneta Adamczyk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkoleń

Wprowadzono: 13.07.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×