Komenda Miejska Policji w Żorach
Ogłoszenie o naborze nr 24302ARCHIWALNE z dnia 22.03.2018 r.
-
Oferty do
28
marca
2018
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: ewidencji dokumentów niejawnych
w Kancelarii Tajnej Zespołu do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Żory
Komenda Miejska Policji w Żorach
ul. Wodzisławska 3
44 - 240 Żory
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów niejawnych w komendzie.
- Znoszenie klauzul, sprawdzanie poprawności naniesienia klauzul na dokumentach niejawnych i poprawności opracowania w/wym. dokumentów w celu nie dopuszczenia do naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz rozliczanie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjych.
- Informowanie pełnomocnika o stwierdzonych nieprawidłowościach i wynikających z nich zagrożeniach w celu podjęcia stosownych działań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce, w celu potwierdzenia faktu zwrócenia wszystkich posiadanych przez pracowników dokumentów niejawnych.
- Przygotowywanie dokumentów niejawnych znajdujacych się w kancelarii, w celu przekazania do składnicy akt Policji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- staż pracy: 1 rok w pracy administracyjno - biurowej
- znajomość przepisów dot. ochrony informacji niejawnych oraz funkcjonowania Kancelarii Tajnej oraz umiejętność ich interpretacji
- umiejętność organizacji pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: praca przy obiegu dokumentów niejawnych
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów o klauzuli „ściśle tajne”
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do materiałów o klauzuli „ściśle tajne”
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Żorach
ul. Wodzisławska 3
44 - 240 Żory
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Zatrudnienie w zastępstwie za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na czas jego usprawiedliwionej nieobecności.
Wynagrodzenie zasadnicze 1.026,96 zł miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Życiorys w formie CV.
Oferty niekompletne, niepodpisane, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać / przesyłać z dopiskiem na kopercie: Zespół Kadr i Szkolenia.
Kandydaci/kandydatki, spełniający wymagania formalne, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie kolejnego etapu naboru lub mailowo (w przypadku braku kontaktu telefonicznego, pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu e-mail).
Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu 32 4788218.