Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
Ogłoszenie o naborze nr 53794ARCHIWALNE z dnia 07.09.2019 r.
-
Oferty do
13
września
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Obsługi kancelaryjno - biurowej
w Zespole Prezydialnym KPP w Zawierciu
Zawiercie
Komisariat Policji w Szczekocinach ul. Parkowa 4, 42-445 Szczekociny
Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Obsługa organizacyjna, kancelaryjno – biurowa Komendanta Powiatowego i jego zastępcy oraz obsługa kancelaryjno – biurowa komórek organizacyjnych Komendy i Komisariatów Policji.
- Sporządzanie stosownej dokumentacji, wdrażanie do realizacji wniosków wynikających ze stwierdzonych uchybień w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentami jawnymi.
- Przyjmowanie, ekspediowanie i ewidencjonowanie poczty i poczty specjalnej.
- Prowadzenie dzienników podawczych dla Komendanta Powiatowego i jego zastępcy oraz komórek organizacyjnych Komendy i Komisariatów Komendy.
- Opracowywanie, gromadzenie, aktualizacja aktów prawnych wydawanych przez Komendanta Powiatowego oraz dystrybucja dla zainteresowanych komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu i Komisariatów Policji.
- Przygotowywanie i przekazywanie do Składnicy Akt spraw zakończonych, wytworzonych w Zespole Prezydialnym.
- Obsługiwanie programów komputerowych, poczty elektronicznych, systemu faksowo – mailowego oraz centrali telefonicznej zespołu.
- Wykonywanie poleceń zawartych w Decyzji Komendanta Powiatowego Policji w Zawierciu
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie Brak wymaganego profilu.
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok Doświadczenie w pracy administracyjno - biurowej.
- Umiejętność organizowania pracy własnej,
- Rzetelność,
- Dokładność,
- Umiejętność komunikowania się,
- Umiejętność współpracy,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie Wykształcenie średnie o kierunku administracyjno – biurowym.
- Przeszkolenie z zakresu obsługi komputera i systemu faksowo - mailowego.
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia dokumentu z zakresu obsługi komputera i systemu faksowo - mailowego.
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Zawierciu: ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych KPP w Zawierciu nadkom. Edyta Koczur ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie, e-mail: iod@zawiercie.ka.policja.gov.pl tel. 32 673 8216
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych.
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
• Zachęcamy osoby niepełnosprawne do wzięcia udziału w naborze,
• Wynagrodzenie minimalne – 2250,00 zł brutto,
• Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data ich złożenia w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu lub w Urzędzie Pocztowym) nie będą rozpatrywane,
• Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji,
• Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej bip.katowice.kwp.policjia.gov.pl
• Więcej informacji dotyczących oferty można uzyskać pod nr tel. (032) 67-38-319.