Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Ogłoszenie o naborze nr 9250ARCHIWALNE z dnia 14.03.2017 r.

  • Oferty do
    28

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

w Zespole Prezydialnym



Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

WARUNKI PRACY

Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Bariery architektoniczne: miejsce usytuowane jest na parterze budynku. Konieczność przemieszczania się po piętrach budynku. Budynek nie posiada windy oraz podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca kancelaryjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji dokumentacji jawnej. System pracy ośmiogodzinny, jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Prezydialnego, Sekretariatu Komendanta, Rzecznika Prasowego, Zespołu Techniki Kryminalistycznej KMP w Zabrzu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawidłowego obiegu dokumentacji. Wykonywanie wszelkich czynności związanych z obiegiem dokumentów, w tym ewidencjonowanie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz rozliczanie przesyłek pocztowych.
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli dla KMP w Zabrzu, sporządzanie zamówień, weryfikacja faktur oraz okresowa aktualizacja stempli i pieczęci, w tym przygotowywanie do protokolarnego zniszczenia.
  • Prowadzenie rejestru czynności wyjaśniających oraz kompletowanie akt postępowań zakończonych.
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego do pokwitowań, książki doręczeń przesyłek miejscowych, rejestru WKT-111 i innych rejestrów obowiązujących w Zespole Prezydialnym KMP w Zabrzu oraz rejestrów pomocniczych, a także kwartalne i roczne rozliczenia rejestrów kancelaryjnych.
  • Współpraca z pozostałymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi KMP i z innymi instytucjami: Wytwórnią Pieczęci oraz obsługa petentów.
  • Uczestnictwo w przekazaniach komórek organizacyjnych KMP oraz KP w Zabrzu i w wizytacjach komórek organizacyjnych KMP w Zabrzu oraz podległych jednostkach z zakresu obiegu dokumentacji jawnej.
  • Protokołowanie narad kierownictwa KMP w Zabrzu zgodnie z harmonogramem.
  • Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazywanie jej w wyznaczonym terminie do Składnicy Akt KMP w Zabrzu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    w Zabrzu
    ul. 1 Maja 10
    Zespół Kadr i Szkolenia

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie oferty są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze: 2,053,92 złotych brutto. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji zostaną powiadomione telefonicznie o terminach poszczególnych etapów.



Liczba odwiedzin: 4097

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Udostępnił: Aleksandra Bielawska-Tomasik

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 14.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×