Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Ogłoszenie o naborze nr 26613ARCHIWALNE z dnia 03.05.2018 r.

  • Oferty do
    21

    maja

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi kasowej oraz gospodarki finansowej

w Zespole Finansów i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Zabrzu
ul. 1 Maja 10
41-800 Zabrze

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno - biurowa wykonywana w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze ekranowym wynosi powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów. Praca związana z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku. Realizowane są również kontakty zewnętrzne z petentami. Budynek nie posiada windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • Dokonuje rozliczeń oraz wystawia faktury za usługi w związku z zawartymi umowami użyczenia i najmu.
  • Sporządza miesięczne zlecone doraźne analizy finansowe z wykonania budżetu w celu prawidłowej realizacji obsługi finansowej.
  • Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym dokumenty księgowe w tym: faktury, rachunki stanowiące zobowiązanie finansowe KMP w Zabrzu za media, usługi, zakupy w celu przekazania do dalszej realizacji.
  • Sprawdza pod względem merytorycznym faktury, rachunki, noty księgowe z zakresu wydatków budżetowych, których dysponentem są Wydziały: Transportu, Inwestycji i Remontów oraz Zaopatrzenia KWP w Katowicach w celu przekazania ich do dalszej realizacji.
  • Przygotowuje i przesyła do Wydziałów KWP w Katowicach komplety dokumentów finansowych celem ich prawidłowej realizacji.
  • Sporządza listy wypłat dodatkowych należności dla biegłych sądowych i tłumaczy przysięgłych.
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
  • Archiwizuje dokumenty wytworzone i przekazuje je do składnicy akt w celu ich prawidłowego przechowywania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
  • doświadczenie zawodowe: w obszarze finansowym lub 4 lata w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 21.05.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Zabrzu
    Zespół Kadr i Szkolenia
    41-800 Zabrze
    ul. 1 Maja 10


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze brutto 2100 złotych miesięcznie. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji zostaną powiadomione telefonicznie o terminach etapów rekrutacji.



Liczba odwiedzin: 3058

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Udostępnił: Aleksandra Bielawska-Tomasik

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 03.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×