Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Ogłoszenie o naborze nr 42182ARCHIWALNE z dnia 05.02.2019 r.

  • Oferty do
    24

    lutego

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi baz danych i systemów teleinformatycznych

w Zespole Teleinformatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

WARUNKI PRACY

Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero, telefon. Bariery architektoniczne: miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku. Praca wymaga konieczność przemieszczania się po piętrach budynku. Budynek nie jest wyposażony w windy oraz podjazdy dostosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca polega na wykonywaniu zadań związanych z obsługą baz danych i systemów teleinformatycznych. System pracy ośmiogodzinny, jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Administruje systemami teleinformatycznymi (e-mail, Active Directory), pomoc użytkownikom (zdalna pomoc), zestawienie połączeń sieciowych do stacji roboczych,
  • Wprowadza dane do policyjnych systemów informatycznych i baz danych,
  • Przeprowadza procedury związane z nadawaniem, modyfikowaniem i odbieraniem uprawnień do systemów teleinformatycznych dystrybuowanych centralnie lub lokalnie,
  • Uruchamia, wdraża, eksploatuje i konserwuje nowe rozwiązania teleinformatyczne,
  • Przeprowadza procedury związane z obsługą serwisową, gwarancyjną i pogwarancyjną sprzętu będącego na stanie jednostki,
  • Prowadzi dokumentację jawną w tym przyjmuje, ewidencjonuje i wysyła korespondencję.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne lub teleinformatyczne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze informatycznym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o profilu informatycznym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.02.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Zabrzu
    Zespół Kadr i Szkolenia
    41-800 Zabrze
    ul. 1 Maja 10.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski policji w Zabrzu ul. 1 Maja 10
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Miejska Policji w Zabrzu ul. 1 Maja 10, e-mail: iod.zabrze@ka.policja.gov.pl, tel. 032 2779216
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Zabrzu w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze: 2250 złotych brutto miesięcznie. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Dokumenty aplikacyjne są brakowane wg obowiązujących przepisów w KMP Zabrze. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji zostaną powiadomione telefonicznie o terminach poszczególnych etapów selekcji.



Liczba odwiedzin: 3042

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Udostępnił: Aleksandra Bielawska-Tomasik

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 05.02.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×