Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Ogłoszenie o naborze nr 28128ARCHIWALNE z dnia 31.05.2018 r.

  • Oferty do
    11

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej

w Wydziale Ruchu Drogowego



Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

WARUNKI PRACY

Narzędzia i materiały pracy: komputer, niszczarka, ksero. Bariery architektoniczne: miejsce pracy usytuowane jest na parterze budynku. Praca wymaga konieczność przemieszczania się po piętrach budynku. Budynek nie jest wyposażony w windy oraz podjazdy dostosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo. Praca polega na wykonywaniu zadań związanych z obsługą sekretariatu. System pracy ośmiogodzinny, jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego i podawczego,
  • przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do sekretariatu Wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji,
  • kompletowanie dokumentów i sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazywanej do archiwum w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania,
  • Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy, zwolnienia, przeniesienia, oddelegowania,
  • Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji w celu jej doręczenia adresatom,
  • prowadzenie rejestrów przewidzianych do specyfikacji poszczególnych pionów służbowych,
  • obsługa komputera, poczty elektronicznej w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy,
  • podnoszenie wiedzy i kwalifikacji zawodowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku o podobnym charakterze

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.06.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Zabrzu
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Zabrze ul. 1 Maja 10.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Zabrzu przy ul. 1 Maja 10 41-800 Zabrze
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. 1 Maja 10 41-800 Zabrze, tel. 32 2779216, adres e-mail: iod.zabrze@ka.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej w Komendzie Miejskiej Policji w Zabrzu, w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze: 2100,01 złotych brutto miesięcznie. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji zostaną powiadomione telefonicznie o terminach poszczególnych etapach selekcji.



Liczba odwiedzin: 3636

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Udostępnił: Aleksandra Bielawska-Tomasik

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 31.05.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×