Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Ogłoszenie o naborze nr 20355ARCHIWALNE z dnia 09.01.2018 r.
-
Oferty do
24
stycznia
2018
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej
w Wydziale Ruchu Drogowego
Zabrze
Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
41-800 Zabrze
ul. 1 Maja 10
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencyjnego i podawczego.
- Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do sekretariatu Wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
- Kompletowanie dokumentów i sporządzanie spisów akt dokumentacji przekazywanej do archiwum w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.
- Rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy, zwolnienia, przeniesienia, oddelegowania.
- Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji w celu jej doręczenia adresatom.
- Prowadzenie rejestrów przewidzianych do specyfikacji poszczególnych pionów służbowych.
- Obsługa komputera, poczty elektronicznej w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
- Podnoszenie wiedzy i kwalifikacji zawodowych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Zabrzu
Zespół Kadr i Szkolenia
Zabrze ul. 1 Maja 10
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze: 2100, 01 złotych brutto miesięcznie. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania dokumentów. Osoby zakwalifikowane do etapów selekcji zostaną powiadomione telefonicznie o terminach poszczególnych etapach rekrutacji.