Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Ogłoszenie o naborze nr 16175ARCHIWALNE z dnia 04.10.2017 r.

  • Oferty do
    11

    października

    2017

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: BHP i medycyny pracy

Jednoosobowe Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy



Miejsce wykonywania pracy:

Zabrze

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
w Zabrzu
ul. 1 Maja 10

WARUNKI PRACY

Praca kancelaryjno-biurowa, zapewnienie prawidłowej obsługi BHP oraz medycyny pracy. Prowadzenie dokumentacji jawnej. System jednozmianowy. Wymuszona pozycja ciała siedząca oraz praca w terenie. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, telefon, niszczarkę. Praca wymaga konieczność przemieszczania się po piętrach budynku. Budynek nie posiada windy, podjazdów dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadza kontrolę warunków pracy/służby oraz przestrzega przepisów BHP, a następnie na bieżąco informuje Komendanta Miejskiego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usunięcia w celu zapobiegania zagrożenia życia i zdrowia policjantów i pracowników oraz poprawy warunków pracy,
  • przeprowadza szkolenia wstępne w dziedzinie BHP oraz zapewnia właściwą adaptację nowozatrudnionych pracowników w celu zapoznania z organizacją i metodami pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz informuje o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą,
  • uczestniczy w pracach komisji i zespołów powypadkowych w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadków policjantów i pracowników oraz ich ewentualnego związku ze służbą, a następnie wypłacenia poszkodowanym należnego odszkodowania,
  • dokonuje oceny ryzyka zawodowego wiążącego się z wykonywaną przez pracowników pracą oraz szacuje ryzyko wiążące się z pełnioną służbą oraz opracowuje programy działań profilaktycznych zmierzających do wyeliminowania ryzyka w celu poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • bada występowanie na stanowiskach pracy czynników niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i uciążliwych w celu zapewnienia bezpiecznych warunków służby/pracy,
  • opracowuje wewnętrzne zarządzenia, regulaminy i instrukcje oraz opiniuje szczegółowe instrukcje dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w maszyny, urządzenia szkodliwe i uciążliwe w celu dostosowania do wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • uczestniczy w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych działających na terenie KMP komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy w celu rozpoznania i rozwiązania problemów dotyczących stanu BHP w jednostce,
  • analizuje poprawność i zasadność wniosków dotyczących refundacji kosztów zakupu okularów korygujących dla osób obsługujących monitory ekranowe, przygotowuje dokumentację niezbędną do refundacji celem przekazania do realizacji Wydziałowi Finansów KWP.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie techniczne o specjalności BHP lub wyższe o specjalności BHP
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze BHP
  • bardzo dobra znajomość przepisów BHP,
  • znajomość przepisów w zakresie pracy kancelaryjnej, archiwalnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o specjalności BHP

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.10.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Zabrzu
    Zespół Kadr i Szkolenia
    ul. 1 Maja 10

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 032 2779218. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy do udziału osoby niepełnosprawne.
Wynagrodzenie proponowane: 1117, 56 złotych miesięcznie.
Dokumenty złożone po terminie, niepodpisane, niespełniające wymagań - nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty pozostają zarchiwizowane.



Liczba odwiedzin: 3201

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Zabrzu

Udostępnił: Aleksandra Bielawska-Tomasik

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.10.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×