Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie

Ogłoszenie o naborze nr 53519ARCHIWALNE z dnia 04.09.2019 r.

  • Oferty do
    16

    września

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: Prezydialnych

Jednoosobowego Stanowiska ds. Prezydialnych Komisariatu Policji w Wiśle



Miejsce wykonywania pracy:

Wisła

Komisariat Policji w Wiśle
ul. 1 Maja 44a
43-460 Wisła

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie
ul. Wojska Polskiego 2
43-400 Cieszyn

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy komputerze poniżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze w budynku Komisariatu Policji w Wiśle. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak wind.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie obsługi organizacyjnej i kancelaryjno - biurowej Komisariatu Policji w Wiśle
  • Prowadzenie i rejestracja w systemach elektronicznych baz danych, dokumentacji oraz prowadzenie ewidencji pomocniczej
  • Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych, zwykłych oraz mogących zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny do badań
  • Telefoniczne,osobiste udzielanie informacji stronom oraz uprawnionym instytucjom
  • Sporządzanie spisów archiwalnych i przekazywanie dokumentów do składnicy akt
  • Ewidencjonowanie czasu pracy, absencji pracowników cywilnych i funkcjonariuszy

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w pracy administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność komunikowania się
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • rzetelność
  • terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie administracyjno - biurowym

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie
    ul. Wojska Polskiego 2
    43-400 Cieszyn

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Cieszynie ul. Wojska Polskiego 2 43-400 Cieszyn komendant@cieszyn.ka.policja.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komendant Powiatowy Policji w Cieszynie ul. Wojska Polskiego 2 43-400 Cieszyn iod@cieszyn.ka.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie. Dane osobowe nie będą przekazywane żadnym innym odbiorcom danych
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do wzięcia udziału osoby niepełnosprawne.
Wynagrodzenie za pracę 2423,59 zł brutto plus dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20%) wynagrodzenia zasadniczego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie orientację seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną.
Nabór i postępowanie kwalifikacyjne prowadzone jest w 3 etapach :
- wstępna weryfikacja pod względem formalnym,
- test pisemny ze znajomości ustawy o służbie cywilnej i pracy administracyjno-biurowej oraz posługiwania się edytorem tekstu,
- rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które uzyskały odpowiednią ilość punktów.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Dokumenty prosimy składać/przesyłać w zamkniętych kopertach opatrzonych swoim imieniem i nazwiskiem z dopiskiem na kopercie: "nabór na stanowisko starszy referent"
Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru jest dołączenie do aplikacji podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Oferty niekompletne, niepodpisane oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane
Kandydatki/kandydaci spełniające/-y wymagania formalne zostaną zakwalifikowane/-i do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowane/-i e-mailem i/lub telefonicznie.
Dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 3618

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie

Udostępnił: Małgorzata Zawada

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.09.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×