Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 5195ARCHIWALNE z dnia 07.11.2016 r.

  • Oferty do
    14

    listopada

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Referacie Czynności Sprawdzających



Miejsce wykonywania pracy:

Tychy

Urząd Skarbowy w Tychach
Aleja Niepodległości 60, 43-100 Tychy,
Stały Punkt Obsługi Podatnika w Bieruniu
ul. Turystyczna 1, 43-155 Bieruń

Adres urzędu:

Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

WARUNKI PRACY

Praca w Urzędzie Skarbowym w Tychach oraz Stałym Punkcie Obsługi Podatnika w Bieruniu. Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), kontakt z klientem zewnętrznym. Urząd Skarbowy w Tychach - stanowisko znajduje się na piątym piętrze budynku Urzędu, Stały Punkt Obsługi Podatnika w Bieruniu - stanowisko znajduje się na parterze budynku. US w Tychach - podjazd, winda, toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku. Stały Punkt Obsługi Podatnika w Bieruniu - podjazd, toaleta dostoswana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych. Budynek i stanowisko pracy nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie sprawdzenia poprawności i rzetelności danych zawartych w deklaracjach, zeznaniach i informacjach podatkowych oraz spełnienia warunków do skorzystania z ulg i zwolnień podatkowych, wywiązywania się przez podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego, w tym również na zlecenie innych organów,
  • dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie wniosków podatników o stwierdzenie nadpłaty,
  • weryfikowanie zasadności wniosków o zwrot niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym,
  • analizowanie aktów notarialnych pod względem prawidłowości pobranego podatku i relacji deklarowanych w nich wartości przedmiotów czynności do wartości rynkowych oraz przeprowadzanie w tym zakresie czynności sprawdzających,
  • gromadzenie, analizowanie i ewidencjonowanie w obsługiwanych systemach informatycznych danych dotyczących składanych przez podatników deklaracji i informacji podatkowych oraz wpływających do organu podatkowego aktów notarialnych, postanowień sądu,
  • udzielanie informacji podatnikom,
  • sporządzanie informacji o naruszeniu przepisów podatkowych,
  • wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem obsługi podatników w Stałym Punkcie Obsługi Podatnika w Bieruniu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym
  • wymagane doświadczenie zawodowe; powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub co najmniej 3 miesiące doświadczenia w zakresie stosowania prawa, w tym prawa podatkowego,
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz poprawnego redagowania pism,
  • dobra organizacja pracy celem przestrzegania terminów załatwiania spraw,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • dobra znajomość materialnych przepisów podatkowych, przepisów proceduralnych, jak i orientacji co do przepisów innych galęzi prawa,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne, względnie inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z w/w zakresów

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Skarbowy
    Aleja Niepodległości 60
    43-100 Tychy
    z dopiskiem oferta pracy w Referacie Czynności Sprawdzających

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów; testu wiedzy oraz rozmowy z komisją. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie. Oferty złożone po terminie i oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2623,38 zł. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/325-11-69.



Liczba odwiedzin: 2956

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Elzbieta Gołębiowska

Komórka organizacyjna: Pierwszy Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 07.11.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×