Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach

Ogłoszenie o naborze nr 41589ARCHIWALNE z dnia 25.01.2019 r.

  • Oferty do
    30

    stycznia

    2019

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej

Jednoosobowego Stanowiska ds.Prezydialnych w Komisariacie Policji w Radzionkowie



Miejsce wykonywania pracy:

Tarnowskie Góry

Komisariat Policji w Radzionkowie ul. Męczenników Oświęcimia 43

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach ul. Bytomska 6 42-600 Tarnowskie Góry

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, urządzenie wielofunkcyjne, komputer oraz monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - głównie siedząca. Stanowisko usytuowane jest na I piętrze budynku Komisariatu Policji w Radzionkowie ul. Męczenników Oświęcimia 43. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind.

ZAKRES ZADAŃ

  • przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą do Komisariatu Policji oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych w Komisariacie Policji.
  • elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów, stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych.
  • obsługuje komputer, pocztę elektroniczną i system faksowo-mailowy, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
  • kopertuje, adresuje i przygotowuje do wysyłki korespondencję, w celu jej doręczenia adresatom.
  • archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników do archiwum, w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy administracyjno-biurowej
  • - umiejętność organizowania pracy własnej,
  • - rzetelność,
  • - umiejętność komunikowania się,
  • - umiejętność współpracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe o kierunku administracyjnym
  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera
  • - poświadczenie bezpieczeństwa (charakter zależy od przełożonego),
  • - umiejętność organizowania pracy własnej,
  • - rzetelność,
  • - umiejętność komunikowania się,
  • - umiejętność współpracy.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TARNOWSKICH GÓRACH UL.BYTOMSKA 6
    42-600 TARNOWSKIE GÓRY

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Tarnowskich Górach ul. Bytomska 6
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach ul. Bytomska 6, e-mail: iod. @tarnowskie-gory.ka.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne. Życiorys w formie CV. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Kandydacie spełniający wymaganie zostaną poinformowanie telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4456

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach

Udostępnił: Alina MACHOŃ

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 25.01.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×