Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach
Ogłoszenie o naborze nr 30968ARCHIWALNE z dnia 21.07.2018 r.
-
Oferty do
26
lipca
2018
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi finansowej i socjalnej
w Zespole Finansów i Zaopatrzenia
Tarnowskie Góry
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TARNOWSKICH GÓRACH
UL. BYTOMSKA 6 42-600 TARNOWSKIE GÓRY
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - sporządza listy wypłat dodatkowych należności na podstawie prawidłowych dokumentów źródłowych, w celu wypłaty należności.
- - sprawdza pod względem merytorycznym dokumenty w zakresie wydatków osobowych niezaliczanych do wynagrodzeń, w celu sporządzenia list należności i przygotowania ich do realizacji.
- - realizuje gospodarkę mandatową oraz kontroluje ją pod względem merytorycznym i formalnym (rozlicza funkcjonariuszy z wykorzystanych odcinków mandatów karnych, sprawdza prawidłowość wypełniania odcinków MK oraz dowodów wpłaty, opracowuje wykazy osób ukaranych MK), współpracuje z Izbą Skarbową w Opolu, w celu zapewnienia prawidłowej, zgodnej z prawem egzekucji przez właściwe organy nałożonych na sprawców grzywien.
- - prowadzi postępowania administracyjne i sporządza projekty decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń finansowych za remont lokalu mieszkalnego, w celu rozstrzygnięcia o uprawnieniach.
- - sprawdza pod względem merytorycznym faktury, rachunki, noty księgowe w zakresie wydatków budżetowych, których dysponentem są Wydziały Finansów, Zaopatrzenia, Inwestycji i Remontów KWP w Katowicach, w celu przekazania do dalszej realizacji.
- - nalicza i sporządza listy kosztów przejazdów funkcjonariuszy i ich rodzin, równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze.
- - zgłasza do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz wystawia zaświadczenia o wynagrodzeniu posługując się programami PŁACE i PŁATNIK, w celu zagwarantowania dostępu do powszechnej opieki zdrowotnej i udzielenie informacji osobom zainteresowany.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w komórkach finansowych
- - umiejętność organizowania pracy własnej,
- - rzetelność,
- - umiejętność komunikowania się,
- - umiejętność współpracy.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- - umiejętność obsługi programu PŁATNIK,
- - poświadczenie bezpieczeństwa (charakter zależy od przełożonego),
- - umiejętność organizowania pracy własnej,
- - rzetelność,
- - umiejętność komunikowania się,
- - umiejętność współpracy.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 26.07.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TARNOWSKICH GÓRACH
UL. BYTOMSKA 6
42-600 TARNOWSKIE GÓRY
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Tarnowskich Górach, ul. Bytomska 6.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach, ul. Bytomska 6, e-mail: iod.@tarnowskie-gory.ka.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Tarnowskich Górach w zakresie niezbędnym do jego realizacji.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne. Życiorys w formie CV. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane, Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach selekcji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek cechę prawnie chronioną. Dodatkowe informacje pod nr tel. 32 39 35 222