Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 1099ARCHIWALNE z dnia 01.07.2016 r.

  • Oferty do
    7

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

w Pierwszym Referacie Czynności Sprawdzających



Miejsce wykonywania pracy:

Sosnowiec

Urząd Skarbowy w Sosnowcu,
41-200 Sosnowiec, ul. 3-go Maja 20

Adres urzędu:

Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu, - bezpośrednia obsługa podatnika, - obsługa monitora ekranowego przez co najmniej 4 godziny dobowego wymiaru czasu pracy, - praca z powszechnie używanym sprzętem biurowym. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu, - oświetlenie sztuczne i naturalne, - bariery architektoniczne: brak węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych ruchowo, podjazd przy wejściu do budynku, - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, nie słyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przeprowadzanie czynności sprawdzających w celu ustalenia stanu faktycznego (analizowanie zebranego materiału, sporządzanie protokołów) oraz w celu zbadania zasadności dokonywanych przez podatników odliczeń w zeznaniach podatkowych, a także w związku ze złożonymi korektami deklaracji. Pod nadzorem bezpośredniego przełożonego prowadzenie postępowań podatkowych wszczętych na wniosek podatnika, w szczególności w zakresie wniosków o stwierdzenie nadpłaty, w celu załatwienia indywidualnych spraw podatników i płatników, a także wnioskowanie o kontrolę podatników i płatników. Opracowanie projektów pism, decyzji i postanowień wynikających z prowadzonych czynności wyjaśniających i sprawdzających oraz pism urzędowych wychodzących na zewnątrz.
  • Kontrolowanie pod względem merytorycznym i formalnym prawidłowości korekt deklaracji podatkowych. Anulowanie pierwszych wersji deklaracji i zeznań w celu wprowadzenia korekt, wprowadzanie i zatwierdzanie korekt oraz sporządzanie rejestrów przypisów/ odpisów deklaracji i przekazanie ich do działu rachunkowości podatkowej. Przygotowanie wezwań do podatników dotyczących nieprawidłowo wypełnionych deklaracji oraz przeprowadzanie czynności wyjaśniających w tym zakresie, sporządzanie korekt z urzędu. Kontrolowanie pod względem merytorycznym i formalnym prawidłowości nadpłat wykazanych w deklaracjach i zeznaniach podatkowych.
  • Monitorowanie wywiązywania się podatników z obowiązków nałożonych na nich przez przepisy prawa podatkowego w szczególnosci składania deklaracji podatkowych, oświadczeń, zawiadomień i innych dokumentów. Sporządzanie wezwań dotyczących wyjaśnienia przyczyn niezłożenia powyższych dokumentów w określonych prawem terminach. Przekazanie notatek na stanowisko karne skarbowe w przypadku nie wywiązywania się podatników z nałożonych na nich obowiązków. Przygotowanie materiału oraz kierowanie wniosków o wszczęcie postępowań podatkowych do komórki ds postępowań podatkowych.
  • Wprowadzanie do programu CZM informacji zawartych w składanych przez podatników i płatników: aktach notarialnych, deklaracjach oraz postanowieniach sądu.
  • Analizowanie aktów notarialnych pod względem prawidłowości pobranego podatku i weryfikowanie deklarowanych w nich wartości przedmiotów czynności.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów prawa podatkowego w zakresie Ordynacji podatkowej, podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku od spadku i darowizn oraz umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • rzetelność, dokładność, odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze
  • znajomość programów komputerowych w szczególności CZM, Poltax, Biblioteka Akt.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Skarbowy w Sosnowcu
    41-200 Sosnowiec, ul. 3-go Maja 20
    pokój 411
    z dopiskiem: oferta pracy w OB4-1

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- Postępowanie rekrutacyjne odbędzie się w Urzędzie Skarbowym w Sosnowcu i składać się będzie z dwóch części: pisemnej (test sprawdzający wiedzę) oraz ustnej (rozmowa kwalifikacyjna).
- Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu oraz gdy nie spełniają wymagań formalnych będą odrzucone.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o części pisemnej.
- Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2.623,38 zł
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 32 36 88 680



Liczba odwiedzin: 2724

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Barbara Mękal

Komórka organizacyjna: Trzeci Dział Kadr IZK3

Wprowadzono: 01.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×