Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 3512ARCHIWALNE z dnia 14.09.2016 r.

  • Oferty do
    19

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy księgowy

w Drugim Dziale Rachunkowości RP-2



Miejsce wykonywania pracy:

Sosnowiec

Urząd Skarbowy w Sosnowcu,
41-200 Sosnowiec, ul. 3-go Maja 20

Adres urzędu:

Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: -praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu, -bezpośrednia obsługa podatnika, -obsługa monitora ekranowego przez co najmniej 4 godziny dobowego wymiaru czasu pracy, -praca z powszechnie używanym sprzętem biurowym. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku Urzędu, - oświetlenie sztuczne i naturalne, - bariery architektoniczne: brak węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych ruchowo, podjazd przy wejściu do budynku, - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, nie słyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Księgowanie przypisów, odpisów, wpłat gotówkowych i bezgotówkowych, zwrotów oraz aktualzowanie tytułów wykonawczych w celu dostarczenia aktualnej informacji o sytuacji finansowej podatnika.
  • Bieżąca analiza zapisów księgowych na kartach kontowych w celu likwidacji nadpłat.
  • Dokonywanie zwrotów należności podatkowych oraz zaliczanie nadpłat na poczet zaległości podatkowych lub bieżących zobowiązań w celu zachowania ustawowych terminów do zwrotów, po uprzedniej weryfikacji wysokości podatku należnego i kwoty do zwrotu. Naliczanie odsetek od zaległości i niewypłacanych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz od zaległości w innych podatkach na podstawie bieżącej analizy kart kontowych.
  • Przygotowywanie projektów postanowień o zarachowaniu wpłat, a także o zarachowaniu zwrotów z podatku od towarów i usług oraz nadpłat.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, Zarządzenia Nr 90 Ministra Finansów z dnia 29.12.2015r. w sprawie zasad rachunkowości i planów kont dla organów podatkowych podległych Ministrowi Finansów, w zakresie poboru i rozliczania podatków, opłat, wpłat z zysku przedsiebiorstw państwowych, jednoosobowych spółek Skarbu państwa oraz banków państwowych, a także innych nieopodatkowanych należności budżetowych, do których poboru ustalania lub określania są uprawnione organy podatkowe (Dz.Urz. Min.Fin. Poz.94),
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • systematyczność,
  • umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach nieprzewidywanych i stresowych,
  • dobra organizacja pracy,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, lub uzupełnione studiami podyplomowymi o profilu ekonomicznym,
  • umiejętność obsługi programu POLTAX, POLTAX2B, Biblioteka Akt.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Skarbowy w Sosnowcu
    41-200 Sosnowiec, ul. 3-go Maja 20
    pokój 411
    z dopiskiem: oferta pracy na zastępstwo w RP-2

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

- Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
- Postępowanie rekrutacyjne odbędzie się w Urzędzie Skarbowym w Sosnowcu i składać się będzie z dwóch części: pisemnej (test sprawdzający wiedzę) oraz ustnej (rozmowa kwalifikacyjna).
- Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu oraz gdy nie spełniają wymagań formalnych będą odrzucone.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o części pisemnej.
- Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2.623,38 zł
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 32 36 88 680



Liczba odwiedzin: 2560

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Barbara Mękal

Komórka organizacyjna: Trzeci Dział Kadr IZK3

Wprowadzono: 14.09.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×