Kuratorium Oświaty w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 2820ARCHIWALNE z dnia 25.08.2016 r.

  • Oferty do
    5

    września

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Śląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: Koordynacji wykonywania czynności kancelaryjnych oraz archiwum zakładowego

Wydział Organizacji i Pragmatyki Zawodowej Nauczycieli - Oddział Dokumentacji Szkolnej i Zarządzania Organizacją



Miejsce wykonywania pracy:

Sosnowiec

Delegatura w Sosnowcu
ul. Krzywa 2
41-200 Sosnowiec

Adres urzędu:

Kuratorium Oświaty
ul. Powstańców 41a
40-024 Katowice

WARUNKI PRACY

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym w budynku 2 piętrowym, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach na 1 piętrze. Budynek nie posiada windy osobowej, podjazdu oraz pomieszczeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Koordynowanie wykonywania czynności kancelaryjnych ( w tym w EZD ) w Kuratorium,
  • udostępnianie dokumentacji i udzielanie informacji klientom i pracownikom,
  • prowadzenie ewidencji przejętej dokumentacji, zabezpieczanie właściwych warunków, porządkowanie dokumentacji
  • przejmowanie od pracowników akt spraw zakończonych,
  • przejmowanie dokumentacji przebiegu nauczania zlikwidowanych szkół i placówek z terenu obejmującego obszar byłego województwa katowickiego
  • wspomaganie pracowników wykonujących zadania archiwistów w Bielsku-Białej i Częstochowie
  • opracowywanie i aktualizowanie procedur związanych z zakresem powierzonych czynności
  • przygotowywanie dokumentów do brakowania oraz dokonywanie brakowania, przygotowywanie materiałów archiwalnych oraz przekazywanie do Archiwum Państwowego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 2 lata w administracji publicznej
  • ukończone formy kształcenia lub doskonalenia w zakresie archiwistyki,
  • znajomość przepisów prawa oświatowego oraz przepisów archiwalnych, instrukcji kancelaryjnej
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • zorientowanie na osiąganie celów,
  • komunikatywność,
  • rzetelność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • umiejętność pracy w zespole

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończone formy kształcenia lub doskonalenia w zakresie archiwistyki
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.09.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty
    ul. Powstańców 41a
    40-024 Katowice,pok. 6.10

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty bedzie można odebrać w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, a po tym terminie komisja zastrzega sobie prawo zniszczenia dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/606-30-55



Liczba odwiedzin: 3075

Wytworzył/odpowiada: Śląski Kurator Oświaty

Jednostka organizacyjna: Kuratorium Oświaty w Katowicach

Udostępnił: Urszula Piszczek

Komórka organizacyjna: Oddział Kadr

Wprowadzono: 25.08.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×