Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu

Ogłoszenie o naborze nr 14633ARCHIWALNE z dnia 29.08.2017 r.

  • Oferty do
    8

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

do spraw: administracyjno-organizacyjnych

w Zespole ds. administracyjno-organizacyjnych



Miejsce wykonywania pracy:

Sosnowiec

Adres urzędu:

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu
ul. Mościckiego 14
41-200 Sosnowiec

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Inspektoratu. Codzienna wstępna obsługa interesantów w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków i dokumentów oraz stres związany z obsługą interesantów. Praca przy komputerze, korzystanie z internetu i urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax). Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Oświetlenie stanowiska pracy: naturalne i sztuczne. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Siedziba Inspektoratu dostępna dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu
  • ewidencja pism wpływających i wychodzących w rejestrach (w tym komputerowo)
  • obsługa internetu
  • prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji i postanowień
  • wstępna obsługa interesantów w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków i dokumentów oraz udzielania informacji
  • prowadzenie sprawozdawczości dla Urzędu Miasta związanej z działalnością jednostki
  • obsługa sprzętu biurowego
  • prowadzenie gospodarki materiałami biurowymi i wyposażeniem biurowym
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Inspektoratu
  • przygotowanie dokumentów i organizacja wysyłki korespondencji
  • przygotowanie i prowadzenie rejestru wyjść służbowych i prywatnych
  • przygotowanie i prowadzenie listy obecności
  • prowadzenie ewidencji dyżurów i pracy poza godzinami służbowymi
  • prawidłowe stosowanie i zabezpieczenie pieczęci
  • prowadzenie gospodarki sprzętem w zakresie eksploatacji
  • prowadzenie rejestru legitymacji służbowych, upoważnień i pełnomocnictw do wykonywania czynności kontrolnych
  • opracowywanie planu urlopów
  • prowadzenie spraw dotyczących podróży służbowych pracowników Inspektoratu
  • przygotowanie druków niezbędnych do pracy Inspektoratu
  • inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • obsługa urządzeń biurowych, internetu i programów komputerowych Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • 2 miesięczne przeszkolenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • rzetelność
  • obiektywność

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.09.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu
    ul. Mościckiego 14
    41-200 Sosnowiec
    I piętro pokój 122 - sekretariat w godzinach pracy urzędu

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

-   Dane kontaktowe:
adres do korespondencji – Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec
   e-mail – pinb@um.sosnowiec.pl, numer telefonu - (32) 296-06-84, Fax. (32) 296-07-04
-   Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds. administracyjno-organizacyjnych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu”
-   Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
-   W ciągu 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
-   Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie.
-   Kandydaci, których oferty zostaną odrzucone z powodu nie spełnienia wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu nie zostaną powiadomieni.
-   Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 296-06-84 lub osobiście
w sekretariacie Inspektoratu w godz. od 8.00 do 13.00.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3979

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu

Udostępnił: Beata Grzegórzko

Komórka organizacyjna: ZOA

Wprowadzono: 29.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×