Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 23375ARCHIWALNE z dnia 03.03.2018 r.

  • Oferty do
    12

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    2
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Sekretariacie (SWS)



Miejsce wykonywania pracy:

Siemianowice Śląskie

Urząd Skarbowy w Siemianowicach Śląskich
ul. Śląska 84
41-100 Siemianowice Śląskie

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca w Urzędzie Skarbowym w Siemianowicach Śląskich - praca administracyjno-biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), - czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Urząd Skarbowy w Siemianowicach Śląskich –stanowisko pracy znajduje się na parterze i 2 piętrze, - oświetlenie sztuczne i naturalne, - budynek dostoswany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo (możliwość poruszania się po budynku: winda, drzwi odpowiedniej szerokości, pomieszczenie higieniczno-sanitarne spełniające niezbędne warunki do korzystania przez osoby niepełnosprawne), - bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo na parterze budynku, - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących oraz niesłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa kancelaryjna Urzędu w tym przyjmowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Prowadzenie samochodu służbowego,
  • Obsługa archiwum,
  • Obsługa sekretariatu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • prawo jazdy kategorii B,
  • znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywanych zadań (Ordynacja podatkowa),
  • umiejętność logicznego formułowania myśli,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
  • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy
  • dla osób urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 r. oświadczenie w sprawie pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z innymi organami zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24.02.2017r. (Dz. U. z 01.03.2017, poz. 423)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Skarbowy
    ul. Śląska 84
    41-100 Siemianowice Śląskie

    z dopiskiem: oferta pracy w Sekretariacie (SWS)

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy z komisją.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie.
Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3.091,84 zł
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/ 342-04-38 lub 032/766-08-39



Liczba odwiedzin: 2990

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Magdalena Śliwa

Komórka organizacyjna: Referat ds. Naborów

Wprowadzono: 03.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×