Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Ogłoszenie o naborze nr 21216ARCHIWALNE z dnia 25.01.2018 r.
-
Oferty do
7
lutego
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
w Referacie Spraw Wierzycielskich
Siemianowice Śląskie
Urząd Skarbowy w Siemianowicach Śląskich
ul. Śląska 84
41-100 Siemianowice Śląskie
Izba Administracji Skarbowej
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - Wykonywanie czynności poprzedzające wszczęcie postepowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących,
- - Wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego,
- - Prowadzenie postepowań w sprawach wierzycielskich
- - Obsługa aplikacji informatycznych niezbędnych do realizowanych zadań i ewidencjonowanie dokumentów źródłowych w systemach informatycznych,
- - Dokonywanie wpisów zastawów skarbowych oraz występowanie z wnioskami o wpis hipoteki.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywanych zadań (Ordynacja podatkowa),
- umiejętność logicznego formułowania myśli,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Skarbowy, ul. Śląska 84, 41-100 Siemianowice Śląskie
z dopiskiem oferta pracy w Referacie Spraw Wierzycielskich SEW
lub za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla poczto
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Postepowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy z komisją.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie.
Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3091,84 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/ 342-04-38 lub 032/766-08-47