Komenda Miejska Policji w Rybniku
Ogłoszenie o naborze nr 12838ARCHIWALNE z dnia 07.07.2017 r.
-
Oferty do
21
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy referent
do spraw: kancelaryjnych i ewidencyjnych
w Zespole Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Rybniku
Rybnik
Komenda Miejska Policji w Rybniku
Plac Armii Krajowej 5
44-200 Rybnik
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obsługuje elektroniczny rejestr pracy systemu SWOP, na bieżąco wprowadza dane związane z czasem pracy (L-4; urlopy; nadgodziny), sporządza analizy, sporządza analizy wykazów dotyczących zwolnień lekarskich do meldunków kadrowych
- sporządzanie wykazów imiennych policjantów i pracowników przebywających na zwolnieniach lekarskich – 100% i 80%
- sporządzanie analiz, wykazów dotyczących zwolnień lekarskich do meldunków kadrowych
- prowadzi elektorniczny dziennik korespondencyjny dla Zespołu Kadr i Szkolenia
- wprowadzanie do elektronicznego dziennika korespondencyjnego poczty dla Zespołu Łączności i Informatyki
- kompleksowe przygotowanie dokumentów do archiwizacji z Zespołu Prezydialnego
- obsługa systemu SOP
- zastępowanie z czasie nieobecności inspektora Zespołu Prezydialnego
- zastępowanie w czasie nieobecności pracowników Zespołu Prezydialnego
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne"
- umiejętność organizowania pracy własnej
- umiejętność komunikowania się i współpracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- podanie
- życiorys napisany własnoręcznie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.07.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Rybniku
Plac Armii Krajowej 5
44-200 Rybnik
lub złożyć osobiście w Zespole Prezydialnym KMP w Rybniku z dopiskiem na kopercie: „Starszy Referent w Zespole Prezydialnym”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze mnożnik 1,0961 tj. 2053,92 złotych brutto miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
Metody i techniki naboru :
* Sprawdzian wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie stosowania :
- obsługi pakietów biurowych „ Microsoft Office”;
- znajomości Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 19.09.2014 w sprawie
urlopów policjantów na podst. art 86 ustawy z dnia 06.04.1990 o Policji / Dz. U 2014 poz. 1282/;
- znajomości Zarządzenie Nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 w sprawie instrukcji kancelaryjnej
oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt MSWiA /Dz. Urz. MSWiA 2016 poz. 20/.
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych /Dz. U. 2011 NR 14 poz. 67/.
* Rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana wywieszona na tablicy ogłoszeń w budynku komendy.
Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o kolejnych etapach selekcji.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 4295324.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.