Komenda Miejska Policji w Rybniku

Ogłoszenie o naborze nr 24567ARCHIWALNE z dnia 24.03.2018 r.

  • Oferty do
    30

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: sekretarsko - biurowych i kancelaryjnych

w Wydziale do walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu Komendy Miejskiej Policji w Rybniku



Miejsce wykonywania pracy:

Rybnik

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Rybniku
Plac Armii Krajowej 5
44-200 Rybnik

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne: Wejście do budynku jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych tylko parter budynku, stanowisko pracy jest usytuowane na IV piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do Wydziału oraz wydawanie w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Komendzie/Wydziale
  • Odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z Wydziału, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów, stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych
  • Kopertowanie, adresowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji w celu jej doręczenia adresatom
  • Archiwizowanie dokumentów wytworzone przez pracowników Wydziału i przekazywanie ich do archiwum w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
  • Sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy
  • Obsługa centrali telefonicznej Wydziału, kierowanie interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy Wydziału

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność komunikowania się i współpracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • podanie
  • życiorys napisany własnoręcznie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Rybniku
    Plac Armii Krajowej 5
    44-200 Rybnik

    lub złożyć osobiście w Zespole Prezydialnym KMP w Rybniku z dopiskiem na kopercie: "Inspektor w Wydziale do walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu
    Komendy Miejskiej Policji w Rybniku"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Inne informacje:

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2100 zł brutto miesięcznie,
zatrudnienie w zastępstwie nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Metody i techniki naboru :

1. sprawdzian wiedzy w zakresie :
• obsługi pakietów biurowych "Microsoft Office";
• kodeksu postępowania administracyjnego;
• znajomości Zarządzenie Nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt MSWiA /Dz. Urz. MSWiA. 2016.20/;
• znajomości Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych /Dz. U. 2011.14 .67/;
• obsługi i wykorzystywania poczty faksowo-mailowej do przekazu korespondencji;

2. rozmowa kwalifikacyjna.


• Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

• Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o kolejnych etapach selekcji.

• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 42 95 219.

• Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.



Liczba odwiedzin: 2935

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Rybniku

Udostępnił: Przemysław Wolner

Komórka organizacyjna: Zespół Łączności i Informatyki

Wprowadzono: 24.03.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×