Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Ogłoszenie o naborze nr 20207ARCHIWALNE z dnia 05.01.2018 r.

  • Oferty do
    10

    stycznia

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Referacie Spraw Wierzycielskich



Miejsce wykonywania pracy:

Ruda Śląska

Ruda Śląska
Urząd Skarbowy w Rudzie Śląskiej
ul. .Kokotek 6
41-700 Ruda Śląska

Adres urzędu:

Izba Administracji Skarbowej
ul. Damrota 25
40-022 Katowice

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca w Urzędzie Skarbowym w Rudzie Śląskiej - praca administracyjno-biurowa, - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, - użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów) - czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej, Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Urząd Skarbowy w Rudzie Śląskiej –stanowisko pracy znajduje się na drugim piętrze, - oświetlenie sztuczne i naturalne, - wejście do urzędu wyposażone w podjazd, brak windy, - bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze jednego z dwóch budynków, - budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących oraz niesłyszących i głuchoniemych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postepowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących.
  • Wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego
  • Prowadzenie postępowania podatkowego w spawach wierzycielskich.
  • Obsługiwanie aplikacji informatycznych niezbędnych do realizowania zadań i ewidencjonowanie dokumentów źródłowych w systemie informatycznym.
  • Dokonywanie wpisów zastawów skarbowych oraz występowanie z wnioskami o wpis hipoteki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej
  • znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywanych zadań (określonych w Regulaminie organizacyjnym urzędu dla danej komórki),
  • umiejętność logicznego formułowania myśli,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
  • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.01.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Skarbowy, ul. Kokotek 6, 41-700 Ruda Śląska
    z dopiskiem oferta pracy w Referacie Spraw Wierzycielskich
    lub za pośrednictwem poczty.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Postepowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy z komisją.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie.
Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3.091,84 zł
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/ 342-04-38 lub 51.



Liczba odwiedzin: 3726

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Irena Wieczorek

Komórka organizacyjna: KA1

Wprowadzono: 05.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×