Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Ogłoszenie o naborze nr 22950ARCHIWALNE z dnia 24.02.2018 r.

  • Oferty do
    2

    marca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: Obsługi baz danych

Zespołu Łączności i Informatyki



Miejsce wykonywania pracy:

Racibórz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
47-400 Racibórz
ul. Bosacka 42

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer oraz monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy w Zespole Łączności i Informatyki usytuowane jest na parterze budynku C w kompleksie budynków KPP w Raciborzu przy ul. Bosackiej 42. Budynek C nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów oraz brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Pomieszczenie stanowiska pracy niedostosowane jest do osób niepełnosprawnych ruchowo. Współpraca z innymi wydziałami/zespołami Komendy mieszczącymi się w budynkach niedostosowanych do osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • - Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych systemach informatycznych, w celu rzetelnego gromadzenia danych,
  • - Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych oraz sprawuje nadzór merytoryczny nad opracowanymi dokumentami rejestracyjnymi, w celu dostarczenia aktualnych danych,
  • - Przetwarza- przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz i zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji,
  • - Dokonuje sprawdzeń w policyjnych systemach informatycznych za pomocą środków komunikacji radiowej, w celu dostarczenia informacji patrolom pełniącym służbę w jednostce,
  • - Elektroniczne ewidencjonowanie pism, dokumentów wpływających i wychodzących z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych,
  • - Archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników zespołu do składnicy akt, w celu zapewnienia właściwego przechowywania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej, wiedza w zakresie ustawy o Służbie Cywilnej, Zarządzenia nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 r. dot. instrukcji kancelaryjno- biurowej, biegła znajomość obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej, wiedza w zakresie ustawy o Służbie Cywilnej, Zarządzenia nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 r. dot. instrukcji kancelaryjno- biurowej, biegła znajomość obsługi komputera. Rzetelność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność współpracy.
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.03.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu
    47-400 Racibórz
    ul. Bosacka 42

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość,przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2100 zł brutto+dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego).
Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem " starszy referent Zespołu Łączności i Informatyki ".
Składając wymagane dokumenty kandydaci i kandydatki wyrażają zgodę na wzięcie udziału w rozmowach kwalifikacyjnych oraz ewentualnych sprawdzeniach wiadomości, bądź umiejętności na proponowanym stanowisku.
Kandydaci i kandydatki zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani e-mail lub telefonicznie o kolejnych etapach postępowania kwalifikacyjnego.
Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: 32 4594 221 lub 32 4594 222.



Liczba odwiedzin: 2932

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Udostępnił: Jarosław Borysowicz

Komórka organizacyjna: Zespół Łączności i Informatyki

Wprowadzono: 24.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×