Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Ogłoszenie o naborze nr 11933ARCHIWALNE z dnia 14.06.2017 r.

  • Oferty do
    26

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1,0
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą

Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą



Miejsce wykonywania pracy:

Racibórz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu, ul. Bosacka 42, 47-400 RACIBÓRZ

WARUNKI PRACY

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer i monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze powyżej czterech godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Budynek Komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo- brak wind i toalet dostosowanych do potrzeb wymienionych osób. Stanowisko pracy jest usytuowane na trzecim piętrze w kompleksie budynków Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływających do wydziału oraz wydawanie, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Odręcznie i elektroniczne ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących wydziału, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych.
  • Sporządzanie, przepisywanie, powielanie dokumentów na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
  • Obsługiwanie komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego, w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy.
  • Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów wytworzonych przez pracowników wydziału i przekazywanie dokumentów do składnicy akt, w celu zapewnienia właściwego ich przechowywania.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca kancelaryjno-biurowa w administracji publicznej.
  • wiedza z zakresu ustawy o Służbie Cywilnej, Zarządzenia nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 r. dot. instrukcji kancelaryjno-biurowej, umiejętność obsługi edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie na kierunku administracja
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy praca na stanowiskach sekretarskich i kancelaryjnych w administracji publicznej
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych, rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność współpracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie zaświadczeń, świadectw pracy, CV z opisem zakresu zadań realizowanych w poprzednim miejscu pracy.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu, ul. Bosacka 42, 47-400 Racibórz

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość,przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2053,92 zł brutto+dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego).
Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem " starszy referent Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą".
Składając wymagane dokumenty kandydaci i kandydatki wyrażają zgodę na wzięcie udziału w rozmowach kwalifikacyjnych oraz ewentualnych sprawdzeniach wiadomości, bądź umiejętności na proponowanym stanowisku.
Kandydaci i kandydatki zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani e-mail lub telefonicznie o kolejnych etapach postępowania kwalifikacyjnego.
Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie ( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: 32 4594 221 lub 32 4594 222.



Liczba odwiedzin: 3133

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Udostępnił: Jarosław Borysowicz

Komórka organizacyjna: Zespół Łączności i Informatyki

Wprowadzono: 14.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×