Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
Ogłoszenie o naborze nr 1635ARCHIWALNE z dnia 18.07.2016 r.
-
Oferty do
29
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych
w Sekcji Rachuby i Płac Pionu Głównego Księgowego
Racibórz
ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- obliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, wielkości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego;
- sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych deklaracji Pit – 4, Pit – 8AR oraz rocznych informacji o osiągniętych dochodach Pit – 11;
- naliczanie kwot do wypłaty z tytułu sporządzonych dla SG tłumaczeń i specjalistycznych ekspertyz oraz zawartych umów cywilno – prawnych;
- obliczenie dodatkowych należności funkcjonariuszy;
- sporządzanie zaświadczeń o osiągniętych dochodach na wniosek funkcjonariuszy i na wniosek instytucji zewnętrznych;
- rozliczanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, rocznych dochodów uprawnionych podatników na ich wniosek i sporządzanie deklaracji Pit – 40.
- kompletowanie i zszywanie trzecich egzemplarzy wystawionych informacji o osiągniętych dochodach pracowników i funkcjonariuszy ( Pit – 11) i przekazywanie ich do archiwum zakładowego.
- przygotowywanie danych do projektów planów budżetowych, korekt planów budżetowych oraz sprawozdań i informacji w części dotyczącej wydatków osobowych dla funkcjonariuszy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze finansów
- znajomość przepisów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych;
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz przewidywania;
- dokładność, wnikliwość oraz komunikatywność;
- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie rozliczania podatku dochodowego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Śląsko - Małopolski Oddział Straży Granicznej
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Dąbrowskiego 2
47 - 400 Racibórz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji.
Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. „Wymagane dokumenty i oświadczenia” należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.
Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. „Wymagane dokumenty i oświadczenia”, dokumenty wskazane w pkt. „Inne dokumenty” kandydat przedkłada dobrowolnie.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 2061,22 zł.
Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląsko - Małopolski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.