Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
Ogłoszenie o naborze nr 16981ARCHIWALNE z dnia 23.10.2017 r.
-
Oferty do
6
listopada
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Remontów i Obsługi
Referatu do spraw Remontów i Obsługi Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia
Racibórz
Racibórz, ul. Dąbrowskiego 2
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- planowanie i dokonywanie rozliczeń tytułów remontowych i konserwacyjnych prowadzonych w ramach wykonawstwa własnego;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzanie stosownych protokołów;
- uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcie wad, a także kontrolowanie rozliczeń prac konserwacyjnych;
- udział w rocznych i pięcioletnich kontrolach obiektów budowlanych będących w zarządzie ŚlOSG polegających na sprawdzaniu ich stanu i sprawności technicznej oraz innych czynników regulowanych przez Prawo Budowlane;
- ustalanie potrzeb w zakresie niezbędnej dokumentacji technicznej koniecznej do realizacji robót konserwacyjno-remontowych, sporządzanie w razie potrzeby dokumentacji uproszczonej, bądź ustalania potrzeb otrzymanej dokumentacji technicznej;
- prowadzenie bieżących analiz stanu technicznego instalacji: wodnych, gazowych, kanalizacyjnych i grzewczych, określenie zakresu niezbędnych remontów oraz wnioskowanie w ujęcie tematów w planie inwestycji;
- sporządzanie protokołów w zakresie uzysku materiałów z demontażu i rozbiórek – współudział w sporządzaniu protokołu z ich uzysku i wybrakowania.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy na stanowisku o podobnych charakterze
- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych;
- znajomość ustawy o Straży Granicznej;
- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);
- umiejętność analitycznego myślenia;
- komunikatywność i kreatywność;
- umiejętność współpracy z pracownikami;
- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub budowlane
- znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016. 1167 tekst jednolity wraz z późn. zm.).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie świadectw pracy;
- kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
- Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
- Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 2108,07 zł.
- Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności.
- Oświadczenia wskazane w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach” należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39.
Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.