Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
Ogłoszenie o naborze nr 38556ARCHIWALNE z dnia 27.11.2018 r.
-
Oferty do
7
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1,0
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: finansów, zaopatrzenia oraz gospodarowania zasobami mieszkaniowymi
Zespół Finansów i Zaopatrzenia
Piekary Śląskie
Stanowisko pracy usytuowane na 1. piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Piekarach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
KOMENDA MIEJSKA POLICJI ul. Kalwaryjska 62
41-940 Piekary Śląskie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzi postępowania administracyjne i sporządza projekty decyzji administracyjnych w sprawach przydziału lub zmiany lokalu przyznania pomocy finansowej dla policjantów jednostki oraz w sprawach świadczeń finansowych za remont lub brak lokalu mieszkalnego w celu rozstrzgnięcia o uprawnieniach policjantów.
- Sporządza listy wypłat dodatkowych należności na podstawie prawidłowych dokumentó źródłowych, w celu wypłaty należności.
- Wystawia zaświadczenie o wynagrodzeniu pracownikom i funkcjonariuszom posługując się programem PŁACE, w celu udzielenia informacji osobom zainteresowanym.
- Prowadzi ewidencję szczegółową i ilościową, a także rozdysponowuje materiały biurowe techniki policyjnej, druki, środki czystości i inne z obrotu poza magazynowego, w celu zapewnienia prawidłowego zaopatrzenia jednostki.
- Zgłasza do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego funkcjonariuszy i pracowników, w celu zagwarantowania im i członkom ich rodzin dostępu do powszechnej opieki zdrowotnej.
- Prowadzi całościową obsługę kasową jednostki, polegającą na przyjowaniu wpłat za prywatne połączenia telefoniczne, kserokopie z akt sprawy i inne należności, odprowadza wpłaty do KWP w Katowicach, wystawia odpowienie dokumenty (KP, KW).
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: praca w komórkach do spraw finansów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- z zakresu obsługi programów komputerowych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
- znajomość języka angielskiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kserokopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Certyfikat ukończenia kursu językowego
- Poświadczenie bezpieczeństwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.12.2018
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
ul. Kalwaryjska 62
41-943 Piekary Śląskie
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Piekarach Śląskich ul. Kalwaryjska 62, 41-940 Piekary Śląskie: komendant@piekary.ka.policja.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich, ul. Kalwaryjska 62 41-940 Piekary Śląskie: iod@piekary.ka.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie (32) 3936220.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2235,12 zł brutto miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.
Osoby, które pozytywnie przejdą I etap postępowania zostaną poinformowane o dalszych etapach telefonicznie.
Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty nie podlegaj zwrotowi.
Planowane zatrudnienie do 31.12.2020 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.